پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۰۹۷۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
بعضی از عملکرد‌ها و رفتار‌های گزینش تا حدی آش را شور کرده بود که صدای مقام معظم رهبری درآمد و انتقاداتی را اعلام نمودند. حال یک رتبه سه رقمی کنکور بنام علی ابراهیم زاده از شهرستانی دور، مدعی حق کشی شده است. از وزیر محترم آموزش و پرورش درخواست می‌کنیم، با قید فوریت دستوری بررسی مشکل و ادعای صورت پذیرفته را بدهند. شفاف سازی باید اصل اول فعالیت آموزش و پرورش باشد.
شعار سال:کانال تلگرامی اخبار فرهنگیان به نقل از یک نامه ارسالی ، ادعاهای زیر را عنوان داشته است. ورای تائید یا تکذیب خبر و نظر به اهمیت انعکاس آن، اقدام به بازنشر خبر شده است. از وزیر محترم آموزش و پرورش نیز ، با قید فوریت درخواست رسیدگی به چالش مطرح شده را داریم.

سلام. من علی ابراهیم زاده هستم. با رتبه ۳۲۸ رشته علوم انسانی. دیروز جواب مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اومد و اسامی قبول شدگان اعلام شد. من اول قصد نگاه کردن به کارنامه ام رو نداشتم چون مطمئن بودم قبولم. ولی وقتی کارنامم رو نگاه کردم با کمال تعجب دیدم مردود شدم! در حالی که رتبه ای بهتر از من در شهر سلماس نیست! رتبه هایی همچون ۱۲۰۰۰ یا ۱۵۰۰۰ قبول شدن ولی ۳۲۸ نه! خواستم به مسئولان بگم آیا این عدالته...؟

مصاحبه هم رفتم، عالی بودم. کلی هم از من خوش شون اومده بود. اگر عدالت این است که کسی دوازده سال زحمت بکشد و رتبه ای بیاورد که نظیرش در شهر نیست و در اخر بیکار در خانه با این شرایط اسفناک اقتصادی بنشیند آیا این انصاف است؟

هر کجا هم که می روم میگن به ما ربطی نداره اگر به شما ربط نداره پس به چه کسی ربط داره؟!

خواستم  تشکری از مسئولان بابت این کنکورشان که به گفته خودشان عدالت آموزشی است بکنم!

پی نوشت کانال تلگرامی اخبار فرهنگیان :

پیام فوق، پیام یک دانش آموز کنکوری با رتبه سه رقمی است که در یک شهر کوچک و بدون هیچ امکاناتی توانسته چنین رتبه ای را کسب کند. این دانش آموز اگر از سر ناچاری و به امید استخدام، و یا از سر علاقه زیاد نباشد قطعاً دنبال رشته‌های بهتر و پر درآمدتر می‌بود. اما در نظام آموزشی پخمه پرور که معیارهای گزینشی آن چیزهایی سوای تفکر و تعقل بوده و صرفاً به دنبال افرادی هستند که در آینده ضرری به حال مسئولین کنونی و میزهای چسبیده‌شان نداشته باشند، طبیعی است که چنین افرادی با چنین رتبه هایی از دور خارج شده و رتبه های بالای ده هزار و پانزده هزار دعوت به همکاری می‌شوند. هرچند ملاک نخبگی و پخمگی، کنکور سراسری نیست، اما تا حدی می‌توان تشخیص داد فردی چه توانایی هایی دارد.

از مسئولین آموزش و پرورش مؤکداً می‌خواهیم که به این موضوع بطور اخص بپردازند و مشکل این جوان نخبه را حل کنند .

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی اخبار فرهنگیان
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
تو ایران فقط اسم شایسته سالاری رو یدک میکشیم وگرنه هرکسی روی کار هست جزو همون پخمگان هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
1
نخبگان در ایران هیچ جایگاهی در ایران ندارن و برای مسئولیت های کشوری به کار گرفته نمیشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین