پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
افراد زیادی با طیف‌های سیاسی متفاوت و دوست و رقیب، از ترامپ درخواست پذیرش شکست و کنار رفتن مسالمت آمیز از قدرت را داشته اند. گزارش زیر، به برخی از این موارد اشاره دارد.
شعار سال: شبکه سی ان ان به نقل از منابع مطلع در کاخ سفید مدعی شد که «ملانیا ترامپ» از همسر خود دونالد ترامپ خواسته است تا محترمانه شکست را پذیرفته و به نتیجه انتخابات معترض نباشد.

دو منبع آگاه به این شبکه گفتند که «جرد کوشنر» داماد ترامپ نیز به جمع کسانی پیوسته که از او خواسته‌اند شکست در انتخابات را بپذیرد.
چه کسانی به ترامپ توصیه کنار رفتن کردند؟
این گزارش در حالی است که سی ان ان در طول چهار سال گذشته سرسخت‌ترین رسانه ضد ترامپ بود. سی ان ان در ادامه نوشت که انتظار نمی‌رود ملانیا ترامپ سخنی در حمایت از تلاش‌های همسرش برای مبارزه علیه نتیجه انتخابات به زبان بیاورد یا در مقابل بخواهد پیروزی بایدن را به طور علنی به رسمیت بشناسد.

به گفته این منابع، «ملانیا ترامپ» فعلا سکوت پیشه کرده و در هیچ کدام از جلسات خانوادگی یا نشست‌های دولتی در خصوص انتخابات شرکت نمی‌کند.

چه کسانی به ترامپ توصیه کنار رفتن کردند؟
«جرج دبیلو بوش» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در بیانیه‌ای «جو بایدن» را فردی دانست که می‌تواند آمریکایی‌ها را متحد کند.

او در این بیانیه گفت که مردم آمریکا می‌توانند مطمئن باشند که انتخابات پاک برگزار شد و نتایج آن نیز قابل اعتماد و روشن است و آمریکایی‌ها باید برای آینده و خانواده و ملت خود متحد باشند.

رئیس‌جمهور اسبق آمریکا همچنن گفت که با «جو بایدن» به صورت تلفنی گفتگو کرده و انتخاب او را بعنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا تبریک گفته است.

او در ادامه گفت که دونالد ترامپ حق دارد خواستار بازشماری آراء شده و از طریق قضایی خواسته خود را پیش ببرد.

چه کسانی به ترامپ توصیه کنار رفتن کردند؟
سناتور جمهوریخواه آمریکا در واکنش به ادعای تقلب از سوی ترامپ گفت: ما انتخابات ریاست‌جمهوری را باختیم؛ شاهدی بر تقلب گسترده یا فساد در انتخابات وجود ندارد.

«میت رامنی» سناتور جمهوریخواه آمریکا امروز یکشنبه و در واکنش به تحولات جاری در خصوص نتیجه انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ در کشورش در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اعلام کرد: به نظرم از رئیس جمهور جدید (جو بایدن) عقب ماندیم؛ مگر اینکه دلایل نتایج را تغییر دهد.

این سناتور جمهوریخواه در این باره ادامه داد: عمیقاً معتقدم که گفتمان تقلب گسترده یا فساد در انتخابات برای دموکراسی مخرب است. در این مرحله شاهدی برای این موضوع (تقلب در انتخابات) وجود ندارد.

این در حالیست که میت رامنی دیروز نخستین سناتور جمهوری‌خواه برجسته‌ای بود که پیروزی جو بایدن در انتخابات را به او تبریک گفت.

گفتنی است، دیروز چند رسانه آمریکایی از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق به دست آوردن آرای الکترال خبر داده بودند.
چه کسانی به ترامپ توصیه کنار رفتن کردند؟
به نقل از بی بی سی، دومنیک راب، وزیر خارجه انگلیس با بیان اینکه لندن نمی‌خواهد درگیر مسائل داخلی آمریکا شود، گفت: از نظر ما روشن شده است که نتیجه انتخابات قطعی است.

بر این اساس، دومنیک راب با بیان اینکه کشورش مشتاق همکاری با رئیس جمهور جدید آمریکاست، افزود: امیدوارم همکاری نزدیک میان دو طرف با رهبری جدید در آمریکا از جمله در تولید واکسن کرونا و نیز حضور فعال در نشست تغییرات اقلیمی که قرار است در انگلیس برگزار شود، ادامه یابد.

وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد: دولت، نگرانی‌های رهبری جدید آمریکا بر سر برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) و دغدغه‌های صلح در ایرلند شمالی را در نظر خواهد گرفت. برخی کارشناسان با توجه به رابطه نزدیک ترامپ با نخست وزیر انگلیس، معتقدند رفتن ترامپ موقعیت دولت جانسون را تضعیف کرده و به ویژه با از دست دادن حمایت‌های ترامپ در روند اجرای برگزیت و پس از آن او مجبور خواهد شد از برخی مواضع گذشته اش در این باره عقب نشینی کند که این امر در نهایت، تا حدود زیادی به نفع اتحادیه اروپا خواهد شد.
 
برگرفته از منابع گوناگون، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
برچسب ها: شعار سال ، ترامپ ، شکست ترامپ ، رقابت ترامپ و بایدن ، رقابت انتخاباتی امریکا ، انتخابات ریاست جمهوری امریکا ، پذیرش شکست ترامپ ، باخت ترامپ در انتخابات ، باخت ترامپ از بایدن ، پیروزی بایدن در انتخابات ، شکست دونالد ترامپ در انتخابات ، جو بایدن ، دونالد ترامپ ، پیام تبریک به جو بایدن ، پیام رهبران کشورها به ترامپ ، اعتماد ترامپ به نتایج انتخابات ، اعتراض ترامپ به نتایج انتخابات ، اعتراض ترامپ به پیروزی بایدن ، پیام رهبران بعد از شکست ترامپ ، قبول شکست ترامپ ، احتمال اعتراض ترامپ به آرای بایدن ، اعتراض به انتخابات امریکا ، ملانیا ترامپ ، واکنش ها به باخت ترامپ در انتخابات ، واکنش ها به پیروزی بایدن در انتخابات ، تقلب در انتخابات امریکا ، ادعای ترامپ به تقلب در انتخابات ، جرج دبلیو بوش ، حمایت از بایدن ، طرفداران بایدن ، سیاست امریکا در قبال اروپا ، سیاست خارجی ترامپ ، سیاست ترامپ در قبال انگلیس ، برگزیت ، رابطه ترامپ و انگلیس
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
هر رفتاري كه امنيت يك كشور رو زير سوال ببره قطعا از روي ميهن دوستي نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین