پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۸۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
ماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه در راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری تسریع شود، گفت: کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز و کمبود تخت‌های آی‌سی‌یو از مهم‌ترین مشکلات بیمارستان‌های این شهرستان است.

شعار سال: شیوا قاسمی‌پور در بازدید از بیمارستان‌های فجر و بوعلی مریوان ضمن قدردانی از زحمات بی‌وقفه کادر درمان و بهداشت به ویژه در این ایام که شرایط شهرستان فوق حاد است، بر لزوم تامین تجهیزات و پرداخت معوقات کارکنان زحمتکش این خط مقدم تاکید کرد.

نماینده‌ مردم مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز و کمبود تخت‌های آی‌سی‌یو از مهمترین مشکلات بیمارستان‌ها است که خوشبختانه با مکاتبات صورت گرفته و کمک خیرین گرانقدر بخشی از مشکلات در حال مرتفع شدن است اگرچه تلاش‌ها در این زمینه برای تامین سلامت مردم ادامه دارد.

 وی با اشاره به وضعیت خطرناک شهرستان مریوان و سر وآباد در بحث شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: از هفته‌ها قبل با پیگیری‌های مسمتر از طریق استانداری و وزارت بهداشت خواستار برگزاری جلسات هماهنگی و تعطیلی نقاط حساس شهر بودیم.

 قاسمی‌پور افزود: اصل در خانه ماندن و استفاده از ماسک که دو راه حیاتی کنترل بیماری است، می توان وضعیت حاد فعلی را تا حدی مدیریت کرد.

دبیر اول کمیسیون آموزش مجلس از پیگیری‌ها برای تخصیص تجهیزات و اقلام مورد نیاز بیمارستان‌های مریوان و سروآباد براساس اولویت و نیاز مبرم خبر داد و یادآورشد:  مسئولان شبکه بهداشت و درمان لازم است سریعا کمبودها و نیازهای موردنیاز حوزه سلامت مردم را ارجاع دهند تا این موارد بی‌وقفه و تا تخصیص نهایی آن به شهرستان پیگیری و بار سنگین فشار بروی کادر زحمتکش درمان و بهداشت کم شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 20 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:993217، ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
مريوان در روزهاي عادي خودش هم مشكلات فراووني داشت چه برسه الان با اين اوضاع كرونا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
تخت هاي اي سي يو در بهترين حالت ممكن هم يكي دوتا بيشتر نبود الان كه كورنا واويلاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین