پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۱۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین دیگر شاهد استخدام‌های شرکتی، حجمی، کار معین، خرید خدمت و استخدام ساعتی و ده‌ها موارد دیگر نخواهیم شد.
شعار سال: حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر با اشاره به تصویب کلیات طرح «یکسان‌سازی استخدام کشوری» در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با این طرح که امروز به تصویب رسید، تمامی استخدام‌ها تبدیل به پیمانی، رسمی، بخش خصوصی و یا غیرحاکمیتی می‌شوند.

وی تصریح کرد: در طرح استخدام پیمانی، فرد به مدت سه تا ۶ ماه به عنوان رسمی و آزمایشی فعالیت کرده و پس از آن به عنوان نیروی رسمی فعالیت خواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین دیگر شاهد استخدام‌های شرکتی، حجمی، کار معین، خرید خدمت و استخدام ساعتی و ده‌ها موارد دیگر نخواهیم شد.

حجت‌الاسلام ذاکر بیان کرد: بنابراین هر کس در هر جایی که مشغول به فعالیت است، باید تبدیل به پیمانی شده و پس از سه سال تبدیل به رسمی شود.

وی تصریح کرد: یکی از شعار‌های پیش از انتخابات بنده، موضوع یکسان‌سازی استخدام‌ها بود و این مهم را به مردم قول داده و خود یکی از پیشنهاد دهندگان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بودم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به تصویب کلیات این طرح، جزئیات آن نیز چکش‌کاری شده و به صحن علنی مجلس می‌رود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۳۹۰۷۹۳، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
وقتی یکسان سازی داره رخ میده باید برای همه باشه! نه اینکه برای یک ارگان باشه برای یک ارگان نه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین