پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۳۱۲۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
محمد لاهوتی بیان کرد: دستگاه‌های حاکمیتی اخیرا بین کارت‌های بازرگانی تولیدی و غیر تولیدی تفکیک قائل می‌شوند و کماکان واردات در مقابل صادرات برای کارت‌های غیر تولیدی با مشکل مواجه است.
شعار سال: محمد لاهوتی، رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: دستگاه‌های حاکمیتی اخیرا بین کارت‌های بازرگانی تولیدی و غیر تولیدی تفکیک قائل می‌شوند.

وی بیان کرد: با این تفکیک عملا کارت‌های بازرگانی غیر تولیدی یا بازرگانان به رسمیت شناخته نمی‌شوند و با هر تصمیمی که گرفته می‌شود، کارت‌های بازرگانی غیر تولیدی با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.

رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت: براساس گزارش‌های واصله کماکان واردات در مقابل صادرات برای کارت‌های غیر تولیدی با مشکل مواجه است و واگذاری ارز صادراتی با مشکل مواجه است و از آنجا که قانون تجارت هیچ تفکیکی برای این دو قائل نشده است، عملا این موضوع نفی انجام تکالیف قانونی دستگاه‌ها است و این تبعیض از دیدگاه ما ناروا است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نوداقتصادی، تاریخ انتشار: 27 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:2136361، 90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
به نظر من این کارت های بازرگانی ابروی مارو در زمینه اقتصادی بردن! باید این مساله رو سریعا حل کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین