پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رییسه مجلس در تویبتی مدعی می‌شود که فرهاد مجیدی، از فوتبالیست های مشهور ۹ بار در لیست دریافت کنندگان ارز دولتی قرارگرفته است.
شعار سال: پس از انتشار این خبر، فرهاد مجیدی در واکنش به این اظهار نظر در صفحه اینستاگرام خود می‌نویسد که هیچ وقت در ایران شرکت و فعالیت بازرگانی نداشته است و تابه حال حتی یک ریال ارز دولتی هم دریافت نکرده است.
 
همچنین علیه این فرد که متاسفانه نماینده مجلس هم است، اعاده حیثیت و شکایت خواهد کرد.
 
پس از این پاسخ فرهاد مجیدی، عضو هیئت رییسه مجلس در پاسخ به تکذیبیه فرهاد مجیدی طی توییتی نوشت: علت مراجعه مجیدی در تیرماه ۹۹ به وزارت صمت چه بوده؟ بقیه اسناد را پس از شکایت ارائه میکنم.

ماجرای دریافت ارز دولتی توسط فرهاد مجیدی
امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس: به غیر از فرهاد مجیدی، یکی دیگر از فوتبالیست‌های مشهور هم هست که پیگیر واردات «نهاده دامی» برای یک «شرکت معدنی» است. بعد از دریافت استعلام، نام این فوتبالیست مشهور را به مردم اعلام می‌کنم. این فوتبالیست از یک بخش دیگری از فوتبال کشور است.
تعداد بازدید : 4

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز، تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۱۴۵۰۶۳، www.mashreghnews.ir
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش، تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۹، کدخبر:۱۳۵۸۱۸، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین