پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۰۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع گفت: رشد سطح علمی در حوزه علوم استراتژیک اهمیت فراوانی دارد، زیرا بازدارنده از تهدیدات است.
شعار سال: ابوطالب شفقت در هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی که در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که اهمیت بیشتری برای ما دارد حضور علمی در این کنفرانس است که موجب کسب و جذب دریافت‌های علمی و ارتقای برداشت‌های پژوهشی و تحقیقی در این حوزه می‌شود.
وی افزود: حوزه رادار از جمله تجهیزاتی است که در تولید امنیت بسیار موثر است چرا که نگهبانی و دیده بانی از مرز‌های هوایی و زمینی کشور با این سامانه‌ها انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر با تاکید بر اهمیت ارتقای کشور در حوزه‌های نبرد شناختی، سایبری و تجهیزاتی گفت: امروز نبرد دشمن با جمهوری اسلامی چند وجهی است که یکی از این وجوه نبرد تجهیزاتی است و ما باید با ارتقای علمی خود سطح تجهیزات را متناسب با نوع تهدیدات ارتقا دهیم و بازدارندگی تولید کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت رشد سطح علمی در حوزه علوم استراتژیک، گفت: از وجوه دیگر نبرد دشمنان با جمهوری اسلامی نبرد سایبری از طریق فضای مجازی و شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی است که ما باید در همه ابعاد سطح علمی را ارتقا داده و قدرتمندانه از کشور نگهبانی و دیده بانی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۸۸۸۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
اين اخبار خيلي ميتونه تهديد خوبي باشه براي اسرائيلي كه داره روز به روز به خيال خودش مارو محاصره ميكنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
دانشگاه مالک اشتر در ایران یکی از بهترین و کارساز ترین دانشگاه ها برای صنایع دفاعی ما بوده
ناشناس
France
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
تجهیزات در ایران در زمینه اموزشی مختص دانشگاه های خاص شده و این مساله یکم تبعیض ایجاد کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین