پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۰۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
دقیقا در روز‌هایی که همه از مشکلات کرونا سخن می‌گویند و کشور را نیمه تعطیل کرده‌اند، صداوسیمای جمهوری اسلامی آگهی‌های تبلیغاتی را برای فروشگاه‌هایی منتشر می‌کند که تخفیف گذاشتند و مردم را به خرید تشویق می‌کنند! آیا رئیس صداوسیما به عنوان مسئول اصلی این تشویق به تجمع در فروشگاه‌ها به بهانه تخفیف بازداشت می‌شود؟!
شعار سال:چندی پیش یک فروشگاه‌شخصی اعلام تخفیف کرده بود و به همین علت مردم برای خرید به این مغازه رفته بودند و به دلیل وضعیت کرونایی انتقادات فراوانی بیان شد و در نهایت با دستورقضایی مسئولان آن فروشگاه بازداشت شدند.

من حال و دقیقا در روزهایی که همه از مشکلات کرونا سخن می‌گویند و کشور را نیمه تعطیل کرده‌اند، صداوسیمای جمهوری اسلامی آگهی‌های تبلیغاتی را برای فروشگاه‌هایی منتشر می‌کند که تخفیف گذاشتند و مردم را به خرید تشویق می‌کنند!تفاوت این دو کار چیست در حالی که نتیجه هر دو انتشار ویروس کروناست؟! آیا رئیس صداوسیما به عنوان مسئول اصلی این تشویق به تجمع در فروشگاه‌ها به بهانه تخفیف مانند آن شخصیت حقیقی(صاحب مغازه) بازداشت می‌شود؟!
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از کانال اسکان نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
نمیدونم داستان چیه ها ولی مطمئنم مردم خوشحال میشن صدا و سیمایی ها کلا بازداشت بشن»))
ناشناس
France
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
همه به فکر پول خودشون هستن فکر میکنید برای مردم دل سوخته ای دارن؟ خیال باطله همش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
برای این چیزا که کسی رو دستگیر نمی‌کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین