پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۳۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
شهر تاریخی پاتاوه به عنوان دروازه ورودی شهرستان دنا و استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل برخی بی توجهی ها در معرض بیشترین ابتلای روزانه به کرونا قرار گرفته است.
شعار سال: با فراگیری موج سوم کرونا در کشور شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد طبق آمار‌ها در وضعیت زرد قرار گرفته است و گویا همین موضوع باعث ایجاد رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی برای برخی افراد شده و به نحوی بهانه‌ای شده است برای رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از صنوف و حتی شهروندان.

شهر تاریخی پاتاوه به عنوان دروازه ورودی شهرستان دنا و استان کهگیلویه و بویر احمد به دلیل برخی بی‌توجهی‌ها در معرض بیشترین ابتلای روزانه به کرونا قرار گرفته است.
آمار نگران کننده کرونایی‌ها در شهر تاریخی پاتاوه
یکی از ساکنین پاتاوه با ارسال مطالبی به این پایگاه خبری ضمن گلایه از عدم رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی در ورودی شهرستان دنا گفت: "بخش پاتاوه روزانه با بیش از ۵۰ تست کرونایی که آن هم به خاطر نبود ظرفیت پاتاوه، در یاسوج تست انجام می‌شود و به گفته خود مسئولین بهداشت و‌درمان روزانه بیش از ۹۵ درصد آن مثبت هستند، چطور مسئولین مربوطه هیچ راهکاری برای اصناف و ورودی‌های بخش ارائه نمی‌دهند؟ "

این شهروند پاتاوه افزود: پاتاوه ورودی استان کهگیلویه وبویراحمد است که روزانه از استان‌های بحرانی و پرخطر شاهد تردد مسافران زیادی است، از طرفی دیگر جاده مواصلاتی شهرستان مارگون، استان‌های همجوار، یاسوج و شهرسی سخت نیز به شمار می‌آید. آیا در این بخش کنترل تردد و منع رفت آمد وجود دارد؟ آیا به اصناف پرخطر توجهی می‌شود؟ آیا برگزاری مراسمات و جشن‌های عروسی پیگیری می‌شود؟
 
آمار نگران کننده کرونایی‌ها در شهر تاریخی پاتاوه
وی بیان کرد: مگر نه اینکه روزانه شاهد برگزاری عروسی‌های چند صد نفره و مراسمات هزار نفر هستیم؟ مگر مصوب نشده تجمع بالای ۲۰ نفر ممنوع؟ درحالی که خلوت‌ترین مراسم فوتی کرونایی شهرستان بیش از ۵۰نفر شرکت کردند و چقد هم به آن می‌نازند که رعایت کردیم؟
 
این شهروند ساکن پاتاوه در مطالب ارسالی خود گریزی هم به بی توجهی مسئولان زد و گفت: تا حالا کدام مسئول به حاشیه رودخانه بشار سر زده و ترافیک ماشین‌هایی با پلاک شهرستانی رو مشاهده کرده؟ مگر مایحتاج همین پلاک شهرستانی‌ها از اصناف پاتاوه و حومه خریداری نمی‌شود؟
 
وی اظهار کرد: بر چه اساسی شهرستان دنا زرد اعلام شده در صورتی که در یک روز ۵ مورد خاکسپاری کرونایی در بخش پاتاوه صورت گرفت؟! و چرا در این شرایط جشن‌های عروسی چند صد نفره زیر گوش مسئولین برگزار می‌شود!


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۶۳۷۴، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
استان بویر احمد اصلا نماینده های خوبی نداره و مردم از دستشون راضی نیستن به هیچ عنوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
فکر نمیکردم کرونا بخواد تو روستاها و شهر های کوچیک این همه قربانی بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین