پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۷۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی دقایقی پیش توسط ماموران شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد.

شعار سال: رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی گفت: اداره جهاد کشاورزی شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پلمپ شد.
 
هاشم طاهری تصریح کرد: قوانین رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا تنها مربوط به شهروندان و اصناف نیست، بلکه با ادارات متخلف برخورد جدی می شود.
 
وی افزود:شبکه بهداشت و درمان بارها به مسئولان ادارات شهرستان تذکرات لازم را برای رعایت این پروتکل ها داده و در بازدیدهایی باحضور مسئولان استانی و شهرستانی از قبل به مدیران اعلام کردیم که در صورت عدم رعایت این دستور العمل ها و در راستای صیانت از حقوق شهروندان،برخورد قانونی صورت می گیرد.
 
تصاویر تکمیلی:

جهاد کشاورزی بهمئی پلمپ شد
جهاد کشاورزی بهمئی پلمپ شد

جهاد کشاورزی بهمئی پلمپ شد
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 27  آذر  1399  ، کدخبر: 167652، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
0
همون بهتر که این ها اصلا وزارت جهاد رو بیان پلمپ کنن از بس که توش داره تخلف رخ میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اين مشت نمونه خروار كل ادارات جهاد كشاورزي در كل كشور هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین