پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با هیئت اندیشه ورز بسیج با اشاره به اینکه به مناطق عشایری دارای مشکل اینترنت معلم برای مهر ماه اعزام می شود گفت : خط قرمز من و استاندار فساد اداری است.

شعار سال: معاون سیاسی استاندار در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت گفت: دولت تنها قوه مجریه نیست بلکه همه کسانی که در راستای خدمت به مردم و ارزش‌های امام و شهدا حرکت می‌کنند دولتمرد هستند.

احد جمالی گفت: شرایط خاص کرونا سبب می‌شود ایام عزاداری و همچنین برنامه‌های هفته دولت به گونه‌ای دیگر برگزار شود.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب در خصوص عزاداری‌ها به دستور العمل‌های ستاد کرونا اشاره فرمودند و بیان کردند وقتی مشاهده می‌کنم افرادی از ماسک استفاده نمی‌کنند برای پرستاران و کادر درمانی احساس ناراحتی و شرمندگی می‌کنم.

وی افزود: تا اکنون بیشترین آمار رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به هیئت ها، مساجد و مکان‌های مذهبی بوده است، که نشانه تعهد و ادب در این مکان‌های مذهبی بوده است.

جمالی با اشاره به امار فوتی‌های استان نسبت به سایر استان‌ها گفت: استان دارای ۷۱ فوتی است که به نسبت سایر استان‌ها که دارای ۲۵۰ فوتی بوده شرایط بهتری داد.

وی در خصوص فضای سازی‌ها در ایام محرم گفت: در تمام شهر از ظرفیت‌های بیلبورد‌های شهرداری و سپاه و بسیج، مکان‌های اطلاع رسانی، فضای مجازی به نحو احسن استفاده کنند در همین خصوص کلیپ‌هایی را در فضای مجازی و در رابطه با تاریخ محرم مشاهده می‌کنم که خوب و جالب است.

جمالی در ادامه گفت: از کرونا در آینده عبور خواهند کرد باید دید عملکرد ما چگونه است، مردم و هنرمندان خوبی این استان در سطح کشور و حتی دیگر کشور‌ها صاحب جایگاه هستندکه باید از این ظرفیت استفاده کرد.

معاون سیاسی استاندار درخصوص مزیت‌های اردو‌های جهادی گفت: به دلیل اینکه جنس انقلاب اسلامی و پیروزی آن، دفاع مقدس، به صورت همگانی و بدون محدودیت بود به گونه‌ای که اقلیت‌های مذهبی شهید دادند، باید حلقه‌های خدمت را گسترده‌تر کرد، اگر شخصیتی مانند شهید سلیمانی در کشور و جهان با ابهت مشاهده شد ناشی از روحیه اخلاص و صداقت و مردمی بودن او بود، شهید رجایی از همین جنس بود بنابراین باید روحیه خدمت گذاری مردمی باشد.

معاون سیاسی افزود: در خصوص اردو‌های جهادی نشستی با فرمانداران برگزار شد، و بیان می‌کردند در برخی مواقع از این اردو‌ها بی خبر بودیم که درصورت آگاهی خدمات دهی و کمک رسانی بهتری می‌توانستیم انجام دهیم.

جمالی با اشاره به اینکه خدمات رسانی در استان مشکل است، گفت: مورد داشتیم برای ۲۰ خانوار و برای احداث یک جاده ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه داشت، که پراکندگی جمعیت، توپوگرافی، ارتفاعات از جمله مشکلات است، اما نظام و دولت خدمات رسانی خوبی در این شرایط داشته اند، هر چند منکر محرومیت‌ها نیستیم.

وی در خصوص فساد اداری در ادارات گفت: شخص استاندار و بنده به عنوان معاون سیاسی نسبت به بیت المال و نظام و ارزش‌های آن حساس هستیم و خط قرمز ما فساد اداری است و اگر مواردی مشاهده شود برخورد می‌کنیم.

جمالی در خصوص برنامه‌های حفاظت از محیط زیست، گفت: یکی از پیشنهاد‌ها برای حفاظت از محیط زیست واگذاری آن به ساکنان محلی است، اما این به معنای مالکیت آن‌ها نیست، زیرا مربوط به انفال و دولت است.

معاون سیاسی استاندار در خصوص مشکلات دانش آموزان عشایردر سامانه شادگفت: برنامه داریم در مناطق عشایر معلمانی در چند روز هفته برای آموزش آن‌ها با هماهنگی آموزش و پرورش اعزام کنیم.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار 29 مرداد    99، کد خبر:   162479، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
خيلي خوبه بيان و موضع رسمي خودشون رو در مورد فساد اعلام كنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین