پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
چندروز گذشته در اقدامی ظربتی تعدادی از کارکنان یکی از شهرداری ها و مشاور رسانه ای یکی از بخشداران مناطق گرمسیری استان دستگیر شدند.

شعارسال: چند روز گذشته و در پی گزارشی مبنی بر صید غیرمجاز ماهی از رودخانه جن در بخش موگرمون از توابع شهرستان لنده از سوی افرادی ناشناس با حضور و اقدام به موقوع محیط زیست و نیروی انتظامی هفت نفر در حین صید ماهی به صورت غیرمجاز دستگیر شدند.

این صیادان متخلف با یک دستگاه موتور برق به دنبال ضرر و زیان زیادی به محیط زیست بودند که با حضور نیروی انتظامی متخلفین دستگیر و به کلانتری مرکزی لنده منتقل شدند.

پرونده تخلف برای این صیادان غیرمجاز ماهی تنظیم و به منظور رسیدگی و اعمال قانون در دست مراجع قضایی قرار دارد .

براساس شنیده ها این صیادان متخلف به تعداد ۷ نفر می باشد که از این تعداد ۶ نفر از کارمندان شهرداری و یک نفر به عنوان مشاور رسانه ای بخشدار یکی از شهرستانهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 3مرداد1398 ، کدخبر: 134059: www.sobhezagros.irr


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین