پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۷۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
اخیراً از قول آقای مهندس علی عبدالعلی‌زاده نقل شده است که برای اجرای پروژه بزرگراه زنجان -تبریز در دوران استانداری در آذربایجان شرقی، ایشان بعد از استنکاف بانک صادرات ایران برای تأمین مالی پروژه، از مرحوم آیت‌الله موسوی تبریزی طلب استمداد کرده و اینجانب با تهدید آن مرحوم مجبور به پذیرفتنِ ورود بانک صادرات به آن پروژه شده‌ام و این را به‌عنوان یکی از دستاورد‌های افتخارآمیز خودشان در دوران استانداری تلقی کرده‌اند. برای روشن شدن موضوع مطلب زیر را بخوانید.
شعار سال:بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

اخیراً از قول آقای مهندس علی عبدالعلی‌زاده نقل شده است که برای اجرای پروژه بزرگراه زنجان -تبریز در دوران استانداری در آذربایجان شرقی، ایشان بعد از استنکاف بانک صادرات ایران برای تأمین مالی پروژه، از مرحوم آیت‌الله موسوی تبریزی طلب استمداد کرده و اینجانب با تهدید آن مرحوم مجبور به پذیرفتنِ ورود بانک صادرات به آن پروژه شده‌ام و این را به‌عنوان یکی از دستاوردهای افتخارآمیز خودشان در دوران استانداری تلقی کرده‌اند. بررسی سوابق امر و تحقیق از مسؤلان ذیربط آن زمان در بانک صادرات مؤید کذب اظهارات ایشان است. جناب استاندار ظاهرا دچار توهم شده‌اند و داستانی را سر هم کرده‌اند تا شیوه موفقیت در ارائه خدمات مشعشع دوران مدیریت‌شان را برای نسل‌های آینده تشریح فرمایند!

البته لازم به تاکید است که شخصا‌ً خدمت مرحوم آیت‌الله موسوی تبریزی ارادت داشته‌ام و از موضوع ادعایی و تخیلی آقای عبدالعلی‌زاده هیچگونه خاطره و موضوعی را به یاد ندارم. علاوه بر این با شناخت از شخصیت و منش مرحوم موسوی تبریزی اصولاً چنین رفتاری از ایشان بسیار بعید و دور از ذهن است. تنها این احتمال وجود دارد که در مورد پروژه مذکور توصیه‌ای کرده باشند و بانک صادرات هم با توجه به اهمیت آن پروژه و حضور بانک ملی، بر اساس مصوبه مجلس، به صورت عضو سندیکا در پروژه ورود کرده باشد.

مضافاً بانک صادرات ایران به عنوان یکی از دو بانک بزرگ کشور قطعاً در ارتباط با اجرای پروژه های بزرگ ملی مسؤلیت‌های جدی داشته و دارد و شبیه این پروژه، هزاران پروژه زیربنایی دیگر را در کشور در دوران سازندگی تأمین مالی و اجرا کرده است و به هیچ وجه لزومی به تشبّث به این شیوه‌ها و تهدیدها که دور از شأن دادستان کل کشور و وهن مقام روحانی و معنوی ایشان است، نبوده است.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی ولی الله سیف
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
همه مردم ایران مدت هاست دارن از این سو تفاهم ها در زمینه مدیریت در ایران رنج میبرن کی میخواین بازی رو تموم کنید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سو تفاهم های مدیریتی برای چی باید تاوانش رو مردم عزیزمون بدن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
برای چی مردم باید تاوان این دعواهای سیاسی رو پس بدن ولله؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین