پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
استاندار زنجان، گفت: نبود مجتمع‌های رفاهی یکی از مهمترین مشکلات آزاد راه‌های استان زنجان است و باید راهکار لازم بررسی شده و این مجتمع‌ها در آزاد راه‌ها ایجاد شود.
شعارسال:  استاندار زنجان، گفت: نبود مجتمع‌های رفاهی یکی از مهمترین مشکلات آزاد راه‌های استان زنجان است و باید راهکار لازم بررسی شده و این مجتمع‌ها در آزاد راه‌ها ایجاد شود.
 
به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در محل استانداری زنجان، گفت: استان زنجان از نظر تردد رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
 
وی با انتقاد از ارائه آمار متفاوت توسط دستگاه‌های مرتبط در خصوص فوتی‌های تصادفات، اظهار کرد: برای اطلاع رسانی به مردم باید آمارها یک کاسه شود.
 
استاندار زنجان، گفت: هر کس برای خود آماری را ارائه می‌دهد و این آمارها مردم را سر در گم می‌کند و هنوز یاد نگرفته‌ایم که آمار را یکسان ارائه کنیم.
 
حقیقی با بیان اینکه ضروری است راهکاری برای کاهش آمار تصادفات و عوامل آن از سوی مرکز ارائه شود، افزود: استان‌ها از این راهکارها استفاده کنند تا شاهد کاهش آمار تصادفات در استان باشیم.
 
وی ابراز کرد: سیستم هوشمند باید به پلیس کمک کند و راهکاری برای کاهش تصادفات باشد.
 
ضرب‌الاجل استاندار زنجان به شرکت آزادراه زنجان – تبریز
 
استاندار زنجان، با انتقاد از وضعیت موجود در آزاده راه زنجان-تبریز به شرکت آزاد راه زنجان – تبریز هشدار داد در صورت ارائه نکردن طرح عملیاتی برای بهبود وضعیت این محور در مدت یک هفته، از دادگستری استان زنجان در خواست اقامه جرم علیه این شرکت خواهم کرد.
 
حقیقی با بیان اینکه شرکت آزاد راه کمترین اقدام را در خصوص وظایف خود انجام می‌دهد، تصریح کرد: در حد فاصل کیلومتر ۴۵ تا ۶۵ فرورفتگی بسیاری وجود دارد اگر در کوتاه مدت این شرکت راهکار ارائه نکند از قوه قضائیه در خواست می‌کنم در این زمینه اعلام جرم بر علیه این شرکت اعلام کند.
 
وی تصریح کرد: در آزاد راه زنجان به تهران تنها ۱۷ کیلومتر روشنایی و ۱۴ کیلومتر نیوجرسی انجام شده و ضروری است روشنایی این آزاد راه بیشتر شود.
 
حقیقی با بیان اینکه نبود روشنایی آزاد راه در تصادفات نقش بسیار مهمی دارد، گفت: یکسان نبودن عوارض زنجان به تبریز به شدت مورد اعتراض مردم زنجان است.
 
آزاد راه های زنجان پاسخگوی حجم بالای ترددها نیست
 
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه آزاد راه های زنجان پاسخگوی حجم بالای ترددها نیست، یاد آورشد: نبود مجتمع‌های رفاهی یکی از مهمترین مشکلات آزاد راه‌های استان زنجان است و باید راهکار لازم بررسی شده و این مجتمع‌ها در آزاد راه‌ها ایجاد شود.
 
حقیقی با بیان اینکه ایجاد دو پاسگاه پلیس راه در لاین‌های جنوبی و شمالی در آزاده راه‌های استان زنجان ضروری است، افزود: اجرایی شدن این مهم باعث می‌شود پلیس راه بیشتر اشرافیت داشته باشد.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  مهر ،تاریخ انتشار:  15 بهمن    1398،کدخبر:    4843854 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین