پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۰۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
معاون راهداری استان زنجان گفت: ۲۳۳ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین به منظور انجام خدمات راهداری در استان زنجان وجود دارد و برای طرح ویژه راهداری زمستانی آمادگی کامل داریم.

شعار سال: جوادیوسفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله طرح ویژه‌ای برای راهداری زمستانی برگزار می‌شود و امسال نیز 233 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین برای خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای آماده‌سازی شده است.

وی عمر متوسط ماشین‌آلات سنگین را 22 سال، نیمه سنگین 21 سال و سبک را 9.5 سال عنوان کرد و افزود: در سال‌های اخیر ماشین‌آلات فرسوده از رده خارج شدند و با خرید دستگاه‌های جدید عمر متوسط ماشین‌آلات نیز کاهش یافته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه شش دستگاه جدید خریداری شده است ابراز کرد: در حال حاضر 85 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و 86 دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین وجود دارد و 62 دستگاه خودروی سبک نیز در اختیار راهداری استان است.

این مسئول به بازدید کارشناسان از محورهای مواصلاتی و بازبینی ماشین‌آلات برای کاهش هزینه‌ها و انجام تعمیرات لازم اشاره کرد و گفت: مخازن سوخت نیز لایروبی می‌شوند تا آلودگی هوا به کمترین میزان برسد.

یوسفی پاکسازی محورها، بازگشایی مسیرها، نمک‌پاشی و سایر موارد را از مهمترین فعالیت‌ها در راستای عملیات راهداری زمستانی خواند و گفت: یک دستگاه نمکپاش و چهار دستگاه بیل برفروببه مجموعه تجهیزات زمستاتی راهداری اضافه شده است.

وی در مورد وضعیت جوی محورهای مواصلاتی ابراز کرد: مه غلیظ محور زنجان طارم و زنجان تهم چورزق را در برگرفته و این پدیده جوی در محور نیک‌پی ماهنشان نیز سبب کاهش دید افقی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش باران در آزادراه زنجان قزوین بیان کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند و پیش از حرکت از سالم بودن خودرو و سیستم گرمایشی آن مطمئن شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 12 مهر 96، کد مطلب: 1536306: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین