پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به کاهش ۹ درصدی تصادفات جرحی درون‌شهری گفت: از ۹ کشته در تصادفات امسال، ۵ ‌موتورسوار و ۴ ‌عابر پیاده بودند.

شعارسال : رمضان آفریدون  در زنجان با اشاره به آمار چهار ماهه نخست امسال اظهار داشت: 9 کشته  حاصل تصادفات شهری زنجان است در حالی که از این‌ تعداد فوتی پنج نفر موتورسوار و چهار نفر عابران پیاده بودند.

وی با بیان اینکه در سوانح شهری بیشترین‌ تصادفات مربوط به موتورسوران و عابران‌ پیاده است، گفت: آمار فوتی‌های چهار ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هیچ تغییری نکرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان به تصادفات جرحی درون شهری اشاره و افزود: در این نوع تصادفات با کاهش 9 درصدی مواجه‌ شده‌ایم و پلیس همواره در تلاش است تا تصادفات را کاهش دهد و رانندگان را به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی تشویق کند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگانی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند پلیس علاوه بر توقف خودرو و ارجاع دادن به پارکینگ راننده را تحویل مراجع قضایی می‌دهد، گفت: اتومبیل‌هایی که دارای شیشه دودی باشند پلیس علاوه بر جریمه 500 هزار ریالی اقدام به کندن برچسب دودی وسیله نقلیه می‌کند.

آفریدون گفت: رانندگانی که اقدام به سگ‌گردانی کنند علاوه بر جریمه وسیله نقلیه آن‌ها متوقف می‌شود.

وی با تشویق مردم نسبت به استفاده از پل‌های هوایی و محل‌های خط‌کشی عابران پیاده گفت: بیشترین تصادفات درون شهری متعلق به موتورسواران و عابران پیاده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1396، کدخبر: 1491121 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین