پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۷۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
مدیرکل راهداری استان زنجان به افزایش ۱۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: عبور و مرور خودروها از مرز ۲ میلیون و ۳۷۶ هزار دستگاه گذشت.

شعار سال: ایرج دست‌نشان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان زنجان در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است.

وی ابراز کرد: از 23 اسفندماه تا 11 فروردین ماه 2 میلیون و 376 هزار وسیله نقلیه از جاده‌های استان زنجان عبور کردند و آزادراه‌ها در این بین بیشترین سهم را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان شمار خودروهای عبوری از آزادراه زنجان - قزوین در روز یازدهم فروردین ماه را 61 هزار و 508 دستگاه برشمرد و گفت: در این روز 304 هزار و 208 خودرو نیز از آزادراه زنجان - تبریز تردد کردند.

وی سرعت متوسط ثبت شده در طرح نوروزی امسال را 83.3 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: اوج تردد خودروها بین ساعت 17 تا 19 بوده است.

دست‌نشان با اشاره به نزدیکی به پایان تعطیلات نوروزی به مسافران توصیه کرد: برای جلوگیری از ترافیک نسبت به مدیریت زمان برگشت خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، حرکت با سرعت مجاز و صبوری در رانندگی خاطرنشان کرد: مسافران برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها می‌توانند با شماره 141 و 1816 تماس حاصل کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 12 فروردین 97، کدمطلب: 1691097 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین