پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۴۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
استقلال لیگ بیستم را در شرایطی آغاز کرده که برخلاف فصل گذشته ۲ دروازه‌بان مدعی در ترکیب خود دارد.
شعار سال: سال گذشته سیدحسین حسینی، دروازه‌بان شماره یک استقلال بود و بدون رقیب در تمام دیدار‌ها به میدان رفت، اما عملکرد متوسط و بعضا ضعیف او باعث شد مدیران استقلال به فکر جذب رشید مظاهری بیفتند تا گلر سابق ذوب‌آهن و تراکتور راهی استقلال شود؛ اتفاقی که چندان هم با رضایت حسینی همراه نبود و او در بدو ورود مظاهری عکس‌های خود در اینستاگرام را پاک کرد تا شائبه‌های دلخوری او به وجود بیاید؛ در طول فصل نقل و انتقالات هم حسینی نشان داد بی‌میل به جدایی از استقلال نیست، اما پافشاری محمود فکری باعث شد او در استقلال بماند.

با این حال، با توجه به حضور همزمان این ۲ دروازه‌بان مدعی از همان ابتدا مشخص بود محمود فکری چالش سختی برای راضی نگه داشتن هر ۲ نفر آن‌ها دارد و پیش‌بینی می‌شد در ادامه فصل این دو با هم به مشکل بخورند، اما انگار این اتفاق زودتر از پیش‌بینی‌ها رخ داده است.

لیگ بیستم برای استقلال با پنجره بسته آغاز شد و همین مساله حسینی را در هفته اول فیکس کرد که کلین‌شیت او مقابل مس رفسنجان باعث شد مقابل فولاد هم او درون دروازه قرار گیرد، اما دریافت ۲ گل از حریف اهوازی که البته حسینی خیلی هم در آن‌ها مقصر نبود، گلر شماره یک استقلال را در بازی سوم نیمکت‌نشین کرد تا نوبت به رشید مظاهری برسد.

مظاهری مقابل ماشین‌سازی روز سختی نداشت، اما مهار زیبای او در آخرین دقایق بازی برد را به استقلال هدیه داد تا حضورش در بازی این هفته مقابل پیکان هم تقریبا تضمین شود؛ اتفاقی که ظاهرا چندان به مذاق حسینی خوش نیامده و او در تمرین اختصاصی دروازه‌بان‌ها رفتار جالبی با مظاهری نداشته که باعث دلخوری گلر تازه‌وارد استقلال شده است. طبق ادعای شاهدان ماجرا که در ورزشگاه انقلاب حضور داشتند، بعد از گذشت دقایق کوتاهی از تمرین گلرها، حسینی خطاب به مظاهری می‌گوید من اینجا گلر شماره یک هستم و تو باید پشت سر من تمرین کنی. همین حرف‌های حسینی باعث عصبانیت شدید مظاهری شد و گلر ملی‌پوش استقلال خطاب به سعید عزیزیان اعلام کرد تمرکز لازم برای تمرین کردن ندارد و بعد از دقایقی گفتگو با مربی گلر‌های استقلال زمین تمرین را با عصبانیت ترک کرد و از مجموعه انقلاب خارج شد.

حسینی تا این لحظه واکنشی نسبت به این اتفاق نشان نداده، اما مظاهری با انتشار یک استوری و بدون تکذیب این خبر تنها نوشت به امید موفقیت استقلال!

البته موضوع درگیری دروازه‌بان‌ها در استقلال اتفاق جدیدی نیست و از گذشته تا به امروز وجود داشته و همواره چنین دوقطبی‌هایی در دروازه استقلال مشاهده شده است.
 
زمانی پرویز برومند و هادی طباطبایی گلر‌های استقلال بودند که رابطه جالبی نداشتند و پس از آن‌ها نوبت به طالب‌لو و رحمتی رسید که یکی از بزرگ‌ترین دوقطبی‌های زمان خود را ساختند و بعد‌ها حتی کارشان به شکایت و دادگاه هم کشیده شد و بعضی‌ها می‌گفتند رحمتی در بازگشت به استقلال در لیگ یازدهم شرط گذاشته طالب‌لو نباید در این تیم باشد که البته هرگز از سوی رحمتی تایید نشد.
 
حتی وقتی رحمتی از استقلال جدا شد حضور همزمان محمد محمدی و وحید طالب‌لو در زمان خود حاشیه‌هایی را به همراه داشت. پس از آن هم حسین حسینی که رکورد کلین‌شیت لیگ برتر را شکسته بود مشکلاتی با رحمتی داشت و سال گذشته شرط گذاشت یکی از میان خودش و رحمتی بمانند. درگیری‌های این ۲ نفر حتی به انتشار چت‌های شخصی و کنایه‌های اینستاگرامی هم کشیده شد.
 
حالا حسینی- مظاهری جدیدترین دوقطبی قفس توری استقلال است که در همین ابتدای کار حاشیه‌ساز شده است. این ۲ نفر در گذشته و زمانی که مظاهری در ذوب‌آهن بود پس از برتری ۱-۳ استقلال مقابل ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا درگیری کوچکی در اینستاگرام داشتند که فحاشی هواداران استقلال به مظاهری را به همراه داشت و کار ۲ نفر به آنفالو کردن هم رسید. با این وجود، با توجه به آمادگی بهتر مظاهری نسبت به حسینی، هواداران استقلال در فضای مجازی تمایل بیشتری به حضور این دروازه‌بان در ترکیب اصلی دارند.

اکنون همگان منتظر واکنش محمود فکری هستند که چگونه این حاشیه را مدیریت خواهد کرد و برخوردش با ۲ دروازه‌بان استقلال چگونه خواهد بود. شاید بهتر باشد سرمربی استقلال در همین ابتدای کار برخورد سفت و سختی با این ۲ نفر داشته باشد تا جلوی اتفاقات بعدی را بگیرد. به نظر می‌رسد اگر فکری در همین ابتدای کار میخ خود را محکم نکوبد، در ادامه فصل اتفاقات بدتری رخ دهد که دودش به چشم استقلال خواهد رفت.

[مظلومی: مشکل مظاهری و حسینی جدی نبود]سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید در یک خانواده ۴۰-۳۰ نفره ممکن است مسائلی به وجود بیاید، ولی مساله آنقدر‌ها هم جدی نبود، چون فکری با هر ۲ صحبت کرد و همه چیز تمام شد. پرویز مظلومی همچنین درباره محرومیت یک جلسه‌ای محمود فکری به خاطر اتفاقات دیدار استقلال - فولاد اظهار داشت: این نشست روز گذشته (شنبه) برگزار شد و حتما به خود آقای فکری محرومیتش را ابلاغ کرده‌اند.

جلسه کمیته انضباطی سرمربی تیم و مسؤولان کمیته انضباطی عصر روز شنبه بوده است. مظلومی درباره اتفاقاتی که طی روز‌های اخیر بین حسین حسینی و رشید مظاهری ۲ دروازه‌بان تیم استقلال رخ داده بود هم عنوان کرد: شاید ۲۰۰ تماس درباره این موضوع با من گرفته‌اند، ولی اگر هم اتفاقی رخ بدهد طبیعی است. در یک خانواده ۴۰-۳۰ نفره ممکن است مسائلی به وجود بیاید، ولی مساله آنقدر‌ها هم جدی نبود. محمود فکری با هر ۲ صحبت کرد و همه چیز تمام شد.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه وطن امروز،تاریخ انتشار:10آذر1399،کدخبر:3085،vatanemrooz.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
فکری اول باید مشکل خودش رو با تیم و با خودش حل کنه و استرس بیشتری به مردم وارد نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
تا کسی نیاد تو استقلال که کمی متین مابانه برخورد کنه ارامش به تیم بر نمیگرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
این اختلافات باید با صحبت های درون تیمی حل به نه اینکه کارشون به رسانه ها بکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
فوتبال ما نیاز به تغییر اساسی تو قوانین و برخورد هاش داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین