پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
طبق قولی که نمایندگان مجلس یازدهم داده بودند، تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی، در مجلس کلید خورده و در دست بررسی است.
شعار سال: طبق قولی که نمایندگان مجلس یازدهم داده بودند، تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی، در مجلس کلید خورده و در دست بررسی است.
البته تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر از مجلس دهم آغاز و جمع آوری مدارک و مستندات تخلف واگذاری به بخش خصوصی آماده شده بود و در دو نوبت نیز به تایید نمایندگان مجلس در دوره قبل رسیده بود؛ اما به دلیل زمان‌بر بودن موضوع و پایان دوره مجلس دهم، منتج به نتیجه نهایی نشد و بر همین اساس، ادامه تحقیق و تفحص در مجلس فعلی نیاز به بررسی و تصویب مجدد داشت.
نماینده مردم خرم آباد نیز به تازگی در مصاحبه ای با بیان اینکه علاوه بر ابهامات موجودی که در نحوه واگذاری این هلدینگ وجود دارد گفته است :متاسفانه در میزان پرداختی حقوق برخی کارکنان این شرکت و مدل بکارگیری برخی نیرو‌ها از نظر درآمد سوالاتی وجود دارد که بایستی با تشکیل جلسه آن‌ها را پیگیری و برطرف کرد.

ویس کرمی در ادامه تاکید داشته: بررسی این مشکلات کارگران در دستور کار قرار خواهد گرفت و در همین راستا با مدیرکل کار استان نیز جلساتی برگزار و مقرر شد که پیگیری‌های لازم صورت پذیرد. وظیفه نمایندگان نظارت دقیق بر اجرای قوانین است و چنانچه در موارد قانونی بکارگیری نیرو‌ها در پتروشیمی تخلفی مشاهده شود، قطعا با عوامل ایجاد مشکل برخورد خواهد شد.

حالا باید دید تلاش برخی از نمایندگان مجلس در باز کردن پرونده این واگذاری در قالب تحقیق و تفحص مجدد در مجلس به بار خواهد نشست یا خیر، چراکه مسکوت ماندن یکباره آن و سکوت خبری ایجاد شده در آنزمان از جمله ابهامات مورد بحث است.
بنابراین باید منتظر بود و دید آیا بهارستانی‌های یازدهم باردیگر قدرت کشاندن این طرح و رفع ابهامات موجود در آن در این دور از مجلس را خواهند داشت؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نفتی‌ها، تاریخ انتشار: 12 آذر1399، کد خبر: 39668،  www.naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
شرکت پتروشیمی در ایران اصلا شرایط خوب و مناسبی نداره واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین