پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۱۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
مهندس تقی‌زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو در احکام صادره با اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده منصوبین، برای آن‌ها در انجام امور محوله آرزوی توفیق نموده است.

با حکم مدیر‌عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، آقای فرهاد آذرین‌فر با حفظ سمت مدیریت حوزه مدیر عامل، به‌عنوان سرپرست مدیریت امور مالی و اقتصادی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منصوب گردید.

آذرین‌فر، دانش آموخته کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت با گرایش سازمان‌های دولتی است.
وی در کارنامه عملی خود مسؤولیت‌های چون، حسابرس ارشد در شرکت حسابرسی ممیز، رییس امور مالی، دبیر هیات مدیره و جانشین مدیر حوزه مدیر عامل و مدیر مجامع و استراتژیک شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و مدیر حوزه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادر‌ملو را بر‌عهده داشته است.
همچنین آقای محمود سیدی مدیر پیشین امور مالی و اقتصادی چادرملو نیز در حکم جداگانه‌ای به‌عنوان مشاور مدیر عامل در تأمین منابع مالی منصوب گردید.
مهندس تقی‌زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو در احکام صادره با اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده منصوبین، برای آنها در انجام امور محوله آرزوی توفیق نموده است.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
برای اقای اذرین فر ارزوی خیر و توفیق در این منصب رو داریم و ایشالله که بدرخشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
من هم اقای اذرین فر رو از نزدیک میشناسم ایشون میتونندر این زمینه به شدت موفق عمل کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین