پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۰۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
جبار کوچکی نژاد بیان کرد: کسری بالای ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در بودجه نهفته است و مجلس باید تلاش کند بودجه را طوری تنظیم کند که کسری بودجه دولت، تورم و مشکلات اقتصادی را برای کشور در بر نداشته باشد.
شعار سال: جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: بودجه‌ای که دولت ارائه کرده با کسری شدیدی مواجه می‌شود.

وی بیان کرد: دولت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای نفت و بالای ۳۰۰ هزار میلیارد تومان برای مالیات در نظر گرفته است و همچنین تصمیم دارد در بحث اوراق و شرکت‌های دولتی بخشی از آن‌ها را بفروشد که قطعاً خیلی از این‌ها تحقق پیدا نمی‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: کسری بالای ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در بودجه نهفته است. مجلس باید تلاش کند بودجه را طوری تنظیم کند که کسری بودجه دولت، تورم و مشکلات اقتصادی را برای کشور در بر نداشته باشد؛ دولت می‌تواند بخشی از بودجه‌های غیرضروری را کاهش دهد تا از این طریق کسری بودجه جبران شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نوداقتصادی، تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۳۶۹۸۵، ۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
این تبعات رو همیشه مردم هستن که پس میدن نمیدونم این ها با خودشون چی فکر میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
کسری بدجه در ایران نمیتونه زمینه ساز این موضوع بشه که ما سال بعد با امریکایی ها مذاکره کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین