پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۱۶۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
یک فعال رسانه‌ای مدعی شده است که حسین رودسری عامل دستکاری و سانسور در کتاب‌های درسی است. حسین رودسری، مشاور رییس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی‌آموزشی، است، او در دفتر تالیف نماد ممیزی است و کسی است که نام برخی از شعرا و مشاهیر ایرانی را حذف یا در متون آن‌ها دست می‌برد و تغییراتی می‌دهد.
شعار سال: فهمیه طباطبایی، خبرنگار و فعال رسانه‌ای مدعی شده است که حسین رودسری عامل دستکاری و سانسور در کتاب‌های درسی است.

رودسری در حوزه‌ی آموزش و پرورش سرآمد است. حسین رودسری، مشاور رییس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی‌آموزشی، است، او در دفتر تالیف نماد ممیزی است و کسی است که نام برخی از شعرا و مشاهیر ایرانی را حذف یا در متون آن‌ها دست می‌برد و تغییراتی می‌دهد.

طباطبایی نوشته است: او که بازنشسته آموزش و پرورش بود، در زمان ریاست حجت الاسلام علی ذوعلم، در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان مشاور منصوب شد تا بتواند کار رصد و اصلاح کتب درسی را دنبال کند. حالا علی ذوعلم کیست؟
 
وی عضو جبهه پایداری است که سال ۱۳۹۷ به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منصوب شد. آقای ذوعلم ایده پرداز واگذاری ۴۰ هزار مدرسه به حوه علمیه قم در سال ۱۳۸۸ است.

حسین رودسری دارای تالیفاتی، چون اخلاص و نگاهی به سیره شهید بهشتی در تعلیم و تربیت است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیدبان ایران، تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹، کدخبر:۹۷۰۹۲، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
هرسی که این عاملیت ر داره باید جواب بدهبه مردم واقعا این فرهنگ به ااین اسونی ها بدست نیومده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین