پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
رئیس نظام دامپزشکی خراسان‌ رضوی گفت: هرسال 15000 دامپزشک در کشور فارغ التحصیل می شوند که تنها 500 نفر آنها جذب می شوند و مابقی بیکار هستند و یا در مشاغل غیرتخصصی فعالیت دارند.
شعارسال: احمد شریعتی، در نشستی خبری با خبرنگاران گفت: سازمان نظام دامپزشکی به‌موجب قانون مجلس شورای اسلامی و به‌عنوان بازوی پرتوان برای کمک به دامپزشکی تشکیل شده و از سال 76 فعالیت خود را رسماً آغاز کرد و از همان زمان دفاتر آن آن هم فعال شد.

وی افزود: قسمت عمده‌ای از گزارشات انجام شده توسط این بخش و با کمک بخش خصوصی انجام شده است.

رئیس نظام دامپزشکی خراسان‌ رضوی با بیان اینکه در سازمان دامپزشکی کشور 35 هزار عضو داریم که از این تعداد 2500 عضو در خراسان رضوی هستند، خاطرنشان کرد: هرسال 15000 دامپزشک در کشور فارغ التحصیل می شوند که تنها 500 نفر آنها جذب می شوند و مابقی بیکار هستند و یا در مشاغل غیرتخصصی فعالیت دارند.

شریعتی بیان کرد: دامپزشکان در قالب داروخانه، درمانگاه، آزمایشگاه، مراکز مایه کوبی، مسئول فنی وغیره فعالیت می‌کنند، بعد از نفت، دام و طیور نخستین سرمایه ملی است و با توجه به تحریم‌ ها دام و طیور در رتبه اول قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، تاریخ انتشار: دوشنبه 12 مهر 1395، کدخبر: 461311، www.qudsonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین