پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۹۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
براساس اعلام منابع خبری صهیونیستی چند شرکت وارد کننده تجهیزات نظامی در این رژیم هدف حمله سایبری گسترده قرار گرفته و اطلاعات ارزشمند راهبردی از چند شرکت لجستیکی به سرقت رفته است.

شعار سال: به نقل از یدیعوت آحارانوت، منابع صهیونیستی از وقوع حمله سایبری به سرور ده‌ها شرکت حمل و نقل و لجستیکی این رژیم خبر دادند.

به نوشته یک روزنامه صهیونیستی، این حمله گسترده سایبری واردکنندگان تجهیزات نظامی حساس و شرکت‌های لجستیکی و وارداتی را هدف قرار داده، طی این حملات اطلاعاتی با ارزش راهبردی بالا به سرقت رفته است.

از جمله شرکت‌های فعالی که مورد حمله سایبری قرار گرفته‌اند، شرکت‌های صهیونیستی هستند که در زمینه واکسن کووید-۱۹ فعال‌اند. صهیونیست‌ها این را هم گفته‌اند که منبع اصلی این حملات خارج از اراضی اشغالی بوده است.

گفتنی است، طی ماه‌های اخیر، شمار حملات سایبری به سازمان‌ها و شرکت‌های صهیونیستی به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است. چندی پیش برق مناطق وسیعی از سرزمین‌های اشغالی فلسطین از جمله «قدس اشغالی»، «تل‌آویو» و «حیفا» مورد حمله سایبری قرار گرفت و قطع شد. حمله سایبری به یک شرکت صهیونیستی بیمه و افشای اطلاعات شخصی هزاران صهیونیست از جمله برخی مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در صدر اخبار اراضی اشغالی قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۷۵۹۳۷۹۴، yjc.ir

 

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
اميدوارم ايران اين موضوع رو گردن بگيره تا خيالمون كمي هم كه شده از بابت انتقام راحت بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
اين موضوع ميتونه براي نتانياهو به شدت اسف بار باشه واقعا دم هركسي كه اين كارو كرده گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین