پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تحقیق و تفحص از شرکت «فولاد مبارکه اصفهان» در این کمیسیون موافقت کرده و در نتیجه گزارش آن به صحن ارائه می‌شود.
شعار سال: حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست روز گذشته(سه‌شنبه ۲۵ آذر ماه) کمیسیون متبوعش، به حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: نخستین دستورکار نشست امروز کمیسیون بررسی بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود که براساس گزارش ارائه شده، سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص ملی ۶.۴ درصد است که این عدد در سایر کشور‌ها به ۱۶.۵ می‌رسد.

وی اضافه کرد: از آنجا که بیشتر سرمایه گذاری‌های انجام گرفته در وزارت ارتباطات تاکنون در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی و امنیت شبکه بوده، زیرساخت‌ها آماده شده بنابراین در بودجه سال ۱۴۰۰ بیشتر اعتبارات وزارت ارتباطات به سمت ارتقا کاربرد‌ها و خدمات هدایت شده است.

۵۷ درصد بودجه وزارت ارتباطات در سال آینده؛ سهم شبکه ملی ارتباطات

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: ۵۷ درصد بودجه وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات در سال آینده سهم شبکه ملی ارتباطات و ۲۷ درصد آن به برنامه‌های صلح آمیز حوزه فضایی اختصاص یافته است.

وی در تشریح دومین دستور کار کمیسیون صنایع و معادن در جلسه امروز، از تصویب تحقیق و تفحص از شرکت «فولاد مبارکه اصفهان» خبر داد و تصریح کرد: در جلسه روز یکشنبه کمیسیون صنایع موضوع تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان متقاضی بررسی شد و در نهایت اعضای کمیسیون صنایع در نشست امروز با تحقیق و تفحص از این شرکت موافقت کردند بنابراین گزارش آن به صحن ارائه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس سومین دستورکار کمیسیون متبوعش را بررسی بودجه پتروشیمی‌ها و شرکت ملی پتروشیمی در سال آینده برشمرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۴۶۲۹۱۹، icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
کمیسیون صنایع مجلس باید راه رو برای وزارت صمت هموار کنه نه اینکه بدتر این رو دچار مضیقه کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین