پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۴۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
اینکه یک استاد صاحب نام دانشگاهی بدون پس و پیشی از یک کارخانه فولاد سازی در مظان اتهام و زیر ذره بین بررسی برخی از نهاد‌ها تعریف کند و من باب مسئولیت اجتماعی در آن صحبت نماید و صحبت‌ها هم رسانه‌ای شود، چه معنایی می‌تواند داشته باشد. برای ممانعت از ایجاد شائبه‌های احتمالی و صیانت از مقام دانشگاهی ایشان، همچنین صیانت از فولاد مبارکه، منتظر دریافت و انتشار توضیحات هستیم.
شعارسال: دکتر عالیه شکربیگی در توضیح ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: با شیوع کرونا، جامعه در برهه‌ای از تاریخ قرار گرفته است که با مرگ‌های عدیده دست به گریبان است و در این شرایط اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی بیش از پیش مهم می‌شود. در شرایطی که مدیریت کرونا آنگونه که شایسته بود نتوانست در کشور اجرا شود، اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه دوچندان می‌شود؛ چراکه اگر این اقدام شایسته نبود ما با تلفات و چالش‌های بیشتری در کشور مواجه می‌شدیم.

این جامعه شناسی و استادیار دانشگاه توضیح داد: در ایام شیوع کرونا، ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در حافظه جمعی ایرانیان ثبت می‌شود و آیندگان از آن به نیکی یاد خواهند کرد.

وی گفت: شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین واحد اقتصادی و صنعتی کشور با ایفای مسئولیت‌های اجتماعی منجر به تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌شود و اعتماد مردم را ارتقا می‌دهد چراکه این نکته مهم است که مردم داوران خاموش جامعه هستند و به خوبی درک می‌کنند در بزنگاه ها، چه سازمان و صنعتی به داد آن‌ها رسید!

گفتنی است با شیوع کرونا شرکت فولاد مبارکه در چندین گام به یاری سیستم سلامت کشور شتافت. در ابتدا با تامین مواد ضدعفونی کننده و ماسک و در گام بعدی با تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر. در شرایطی که این شرکت با محدودیت شدید برق مواجه بود و تولید بزرگترین واحد صنعتی کشور کاهش یافت، اما باز هم پلنت‌های اکسیژن ساز فولاد مبارکه از کار نیفتاد و روزانه ۱۴۰ تن اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌ها تامین شد تا در موج سهمگین دلتا تلفات کرونا کنترل شود. تاکنون شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی، بیش از ۲۰ هزار تن اکسیژن رایگان دراختیار مراکز درمانگر کشور قرار داده است.
 

دکتر شکر بیگی برای تعریف از فولاد مبارکه دستمزد گرفته است؟
 
تعداد بازدید : 6
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری معدن نامه، تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۳۳۶۵، madanname.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
گند فولاد مبارکه که درآمد، این خانم دکتر چند گرفته بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
ای لعنت بر تبلیغ . ببین چطور درباره کمک به کرونایی ها حرف می زنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین