پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
مجموعه فولاد مبارکه در آوردگاهی مانند ۱۰۰- IMI رتبۀ اول در بین گروه فلزات اساسی را به دست آورد و تلاش کرد خود را در معرض یک ارزش‌یابی مستقل قرار دهد؛ درعین‌حال، این شرکت در عرصۀ تولید هم در تلاش است تا نیازمندی کشور را در زمینۀ محصولات فولادی، به‌ویژه ورق‌های مختلف، تأمین کند. در این میان صنایع فولادی نیز موفق شده‌اند از این نگاه شرکت فولاد مبارکه بهره‌مند شوند.

شعار سال:مجموعه فولاد مبارکه در آوردگاهی مانند ۱۰۰- IMI  رتبۀ اول در بین گروه فلزات اساسی را به دست آورد و تلاش کرد خود را در معرض یک ارزش‌یابی مستقل قرار دهد؛ درعین‌حال، این شرکت در عرصۀ تولید هم در تلاش است تا نیازمندی کشور را در زمینۀ محصولات فولادی، به‌ویژه ورق‌های مختلف، تأمین کند. در این میان صنایع فولادی نیز موفق شده‌اند از این نگاه شرکت فولاد مبارکه بهره‌مند شوند.
 
در بازۀ زمانی یک سال اخیر که صنعت فولاد و شرکت فولاد مبارکه شاهــد تحریم‌هایــی بسیـــار ناعادلانه بوده است، موفقیت‌های چشمگیری در عرصۀ تولید و فروش تجربه کرده و آنچه برای آیندۀ فولاد مبارکه مدنظر است، کماکان ادامۀ همین استراتژی است.
 
در همین راستا در تلاشیم تا با دسترسی به دانش‌های نو و دیجیتال‌سازی فرایندهای تولید فولاد، این تحول اساسی در صنعت و اقتصاد را پیگیری کنیم تا فولاد مبارکه بتواند به‌عنوان اولین شرکت در این زمینه، وارد عرصۀ عمل شود.
 
در روند اجرایی شدن نورد گرم شمارۀ ۲ فولاد مبارکه، باید تصمیمات نهایی هرچه سریع‌تر گرفته شود؛ در غیر این صورت خسارت‌های جبران‌ناپذیری بر اقتصاد ملی وارد خواهد شد.
 
ورود به حوزۀ تولید محصولات جدید و استراتژیک در ابَرپروژۀ نورد گرم شمارۀ ۲ مستلزم رویکردی خطرپذیر است که شرکت فولاد مبارکه این رویکرد را دارد؛ اما باید توجه داشت که اگر این تصمیمات در زمان خود عملیاتی نشود، نمی‌توان به‌موقع از منافع آن بهره‌مند شد و حتی ممکن است خسارت‌هایی نیز از منظر اقتصاد ملی بر کشور تحمیل گردد.
 
فولاد مبارکه به سهم خود تمامی  این اقدامات را انجام داده و صورت‌جلسات مدیریتی و بررسی‌های بدنۀ کارشناسی این مجموعه نیز مهر تأییدی بر این مطلب است.
 
با قابلیت مدیران و کارکنان فولاد مبارکه  در همۀ سطوح، شعار جهش تولید  تحقق یافته؛ اما متأسفانه برخی ابهام‌های موجود در لایه‌های مختلف سیاست‌گذاری در حال حاضر به‌صورت ترمز عمل کرده است.
 
وی تأکید کرد: تا زمانی که تأییدیۀ ابتدایی مراجع سیاست‌گذاری و نظارتی را نداشته باشیم، نمی‌توانیم خطر‌پذیری خود را به‌صورت کامل اجرایی کنیم و اقدامات بعدی که سرمایه‌گذاری سنگینی را می‌طلبد، انجام دهیم.
 
در جریان برپایی چنین نمایشگاه‌هایی، بازدیدکنندگان می‌توانند کل زنجیره را در کنار هم به‌صورت یکپارچه مشاهده کنند. همین ویژگی مهم می‌تواند افکار نو یا به عبارتی، نوآوری‌هایی در مسیر خود به وجود آورد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  معدن نامه، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1399  ، کدخبر: 1550، www.madanname.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
همونطور كه گفتن شعار جهش توليد زماني ميتونه عملياتي بشه كه اوضاع به سمت و سوي بهتري در حركت باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین