پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۴۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای چند شرکت مستقر در امارات، چین و مدیرعامل یکی از این شرکت‌ها را به اتهام تعامل و برقراری رابطه با ایران به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.
شعار سال: به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، وزارت خزانه داری آمریکا شامگاه امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که تحریم‌های این کشور در ارتباط با ایران، نام دو شرکت مستقر در امارات، دو شرکت مستقر در چین و یک شرکت ویتنامی و مدیرعامل آن را نیز در بر گرفته است.

بنا بر اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، این کشور نام شرکت‌های بازرگانی «آلفاتک» و «پترولیانس» در شارجه امارات، شرکت‌های «دونگهای» و «پتروشیم» در چین و شرکت حمل و نقل گاز و پتروشیمی ویتنام به همراه مدیرعامل آن «وو نگوک فونگ» را در فهرست تحریم‌های در ارتباط با ایران قرار داده است.

بر اساس این گزارش، دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا، شرکت‌های مذکور را به کمک به شرکت پتروشیمی «تریلیانس کیش» ایران (که از ماه نوامبر سال گذشته میلادی تاکنون در فهرست سیاه آمریکا قرار دارد) برای صادر کردن محصولات خود از طریق ارائه خدمات حمل و نقل دریایی و اجرای معاملات مالی به نیابت از آن متهم کرده است.

در حالی که قرار گرفتن نام افراد و شرکت‌های مختلف در فهرست تحریم‌های آمریکا به معنای مسدود شدن دارایی و منافع آن‌ها در این کشور و جلوگیری از هر گونه تعامل شهروندان آمریکایی با آن‌ها می‌باشد، وزارت خزانه داری تهدید کرده که هر گونه موسسه مالی خارجی در تعامل با شرکت‌های در فهرست تحریم را مجازات خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۶۳۴۸۸، shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
0
این تحریم ها کی قراره از جامعه ایران دست بر داره واقعا خسته مون کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین