پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
نمونه‌های زیادی از برخورد درست با سربازان از خاطره شهید خرازی تا نوع برخورد سردار سلیمانی و همچنین نوع تامل آیت الله حائری شیرازی را بعنوان نمونه آورده ایم تا بتوان به راحتی در خصوص عمل زشت جناب بازپرس بابلی قضاوت نمود. لازم به توضیح است که هیچ آشنایی و شناختی نسبت به طرفین دعوی نداشته و نداریم. مبنای صحبت‌های ما هم، صرفا اخلاق، انسانیت و قانون است. متن:

شعار سال: بعد از ماجرای ناشایست کتک خوردن سرباز بابلی توسط یک بازپرس و رضایت سرباز ، دادستان انتظامی قضات بیان داشته است که "وصف انتظامی تخلف بازپرس با گذشت شاکی از بین نمی‌رود و قطعا اقدام ایشان از سوی دادسرای انتظامی قضات پیگیری و نسبت به ایشان اعلام تخلف خواهد شد."

این داستان را داشته باشید و مقایسه کنید با داستان بسیجی دژبانی که شهید حسین خرازی را بدلیل نداشتن کارت شناسایی راه نداد و بدلیل تکرار خواسته، عصبانی شده و حاج حسین خرازی و همراهان را وادار به سینه خیز می کند. بعد از اندک زمانی،  مسئول دژبانی آمده و می بیند که فرمانده لشکر دارد سینه خیز می رود. فورا از شهید خرازی معذرت خواهی می کند. اما شهید خرازی با لبخند می گوید "این بسیجی وظیفه‌اش را درست انجام داد."
 
سرباز بابلی دادگاه، چه بودیم و چه شدیم؟
 
آقای بازپرسی که سرباز بیست ساله رو به خاطر انجام دادن وظیفه‌ اش تنبیه و تحقیر کردی، آیا می دونی که شما یک صندلی مدیریتی جمهوری اسلامی رو اشغال کردی!

به نمونه دیگر اشاره می کنیم. رفتار بسیار زیبای شهید قاسم سلیمانی با سربازی که برایش نوحه خواند را هم لطفا ملاحظه کنید.
 

تعداد بازدید : 37


نمونه دیگر ، خاطره نقل شده در خصوص آیت الله حائری شیرازی است .آیت الله حائری شیرازی  در دورۀ امامت جمعه اعلام کرده بود که هر فردی از نیروی انتظامی اگر توانست تخلفی از ماشین من بگیرد و جریمه کند، من یک سکه به او می‌دهم. هرکس!

حضرت آیت الله روایت می کند،  یکبار من با خانمم در آباده با ماشین [حفاظت] می رفتیم، در راه یک جایی ایستگاه پلیس است، ماشین پلیس آژیر کشید و آمد به راننده [ما] گفت بزن روی ترمز! راننده زد روی ترمز. پلیس نگاه به چراغ عقب کرد و دید چراغ ماشین روشن نمی شود. جریمه را برایش نوشت.

یک سکه تهیه کردم و به فرمانده پلیس گفتم در صبحگاه [نیروی انتظامی]، به این پلیس که ما را جریمه کرده بده. این‌ها هم بر اساس ساعت ثبت جریمه، افسر را پیدا کردند. افسر احضار شد به عنوان اینکه ماشین امام جمعه مرکز استان را جریمه کردی! گفت من که نمی‌دانستم ماشین امام جمعه است! خیال کرد می خواهند مواخذه‌اش کنند! آوردندش در صبحگاه و سکه را به او دادند.

اینها نمونه هایی از رفتار بزرگان با سربازها بوده است. حال ادامه پیگیری های قضایی ماجرای برخورد با سرباز بابلی را به رئیس کل دادگستری مازندران و سایر مسئولان مربوطه می سپاریم.
منبع:
اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
1
دمتون گرم كهخ براي اين سرباز بابلي خبر اختصاصي كار كرديد هرچي از خدا ميخوايد بهتون بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین