پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
نماینده مردم طبس با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و مهمترین مشکلات خراسان جنوبی و حوزه‌ی انتخابیه به‌ویژه بحران آب و اثرات خشکسالی را به وی منتقل کرد؛ معاون رئیس جمهور هم قول پیگیری داد.
شعارسال: محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.

امیرحسنخانی در این دیدار گزارشی از وضعیت بحران آب، خشکسالی شدید و مشکلات خراسان جنوبی و حوزه انتخابیه را به نوبخت ارائه کرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات دولت یازدهم با بیان آماری از خسارات خشکسالی و تبعات اجتماعی، فرهنگی و امنیتی ناشی از آن، خواستار توجه جدی و بیشتر دولت به استان خراسان جنوبی به‌ویژه مشکلات کشاورزان، دامداران و عشایر استان شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای همکاری خود و مجموعه سازمان برنامه و بودجه برای رسیدگی جدی و بیشتر به استان خراسان جنوبی و شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان، معاون سازمان برنامه و بودجه را مأمور کرد تا درخواست‌های مربوط به استان خراسان جنوبی که در این جلسه مطرح شد، را به‌صورت ویژه پیگیری کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی گلشن، تاریخ انتشار: شنبه 10 مهر 1395 ، کدخبر: 22479، www.golshantabas.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین