پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
رئیس فرودگاه طبس گفت: فرودگاه طبس با توجه به شرایط جغرافیایی و سیاسی منطقه به عنوان یکی از زیرساخت های استراتژیک کشور به ویژه جهت استفاده های نظامی و اجتماعی نقش موثری را عهده دار می‌باشد.
شعارسال: امین الله صولتی رئیس فرودگاه طبس در نشست خبری ظهر امروز گفت: فرودگاه ها یکی از زیرساخت های اساسی و مبانی توسعه هر منطقه محسوب میشود و به عنوان محور گسترش فعالیت ها و آبادانی شهرها ایفای نقش میکند.

وی بیان کرد: فرودگاه طبس با ۶۸۱ هکتار وسعت در قلب کویر ایران واقع شده است و از هر طرف برای رسیدن به اولین شهر حداقل ۲۰۰ کیلومتر فاصله زمینی دارد.

صولتی اظهار کرد: بُعد مسافت، وجود بارگاه حسین بن موسی الکاظم(ع)، وجود معادن غنی زغالسنگ و همچنین زلزله خیز بودن شهرستان بر اهمیت وجود فرودگاه افزوده است.

وی افزود: فرودگاه طبس طی سالیان گذشته مسیر توسعه و تعالی را طی نموده و با دارا بودن زیرساخت های لازم عملیاتی، ترمینال مناسب، استقرار یگان های حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاه، ایستگاه سوختگیری هواپیما و ایستگاه سینوپتیک هواشناسی، پتانسیل کامل و لازم را در جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم عزیز شهرستان و میهن شریف اسلامیان را دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و سیاسی منطقه به عنوان یکی از زیرساخت های استراتژیک کشور به ویژه جهت استفاده های نظامی و اجتماعی نقش موثری را عهده دار میباشد.

مدیر فرودگاه طبس گفت: در حال حاضر این فرودگاه در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته پذیرای مسافرین محترم مسیر تهران_طبس_تهران میباشد و تداوم این پرواز با توجه به ظرفیت بالای انتقال مسافر در این نوع هواپیما، مستلزم حمایت شرکت های دولتی و خصوصی از طریق چارتر نمودن میباشد.

صولتی گفت: بسیاری از مسیولین کشوری با پرواز طبس آمدند و در فرودگاه طبس مورد استقبال قرار گرفتند که آقای دکتر لاریجانی در اردیبهش سال ۹۳، وزیر راه و شهرسازی در دی ماه ۹۳، سردار فدوی در اردیبهشت سال ۹۴، آیت الله خاتمی در مرداد سال ۹۴،فرماندار کربلا در مرداد ۹۴، فرمانده ارتش در شهریور سال ۹۴، وزیر کشور در آبان ۹۴ و دکتر جلیلی در ۱۹ آبان ۹۴ بود.

مدیر فرودگاه طبس در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه تسهیلات و خدمات مسافر گفت: راه اندازی ترمینال جدید، تعویض مانیتورهای قدیمی با مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال، تعویض ۵۰ عدد چرخ دستی حمل بار مسافر به ارزش ۴۳۰ میلیون ریال، تهیه ۱۵۰ عدد صندلی فرودگاهی با مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: تهیه روکش چرمی جهت صندلی های فرودگاهی موجود با مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، نصب بنر حقوق مسافر، ارتقا سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه هوای ترمینال، بهسازی محوطه ترمینال و بازگشایی بلوار خروجی جهت روانسازی تردد مسافرین محترم، تهیه و نصب رولر جهت دستگاه های ایکس ری پلیس و سپاه برای حفاظت از بار مسافرین و نصب تابلوهای راهنما و پایه شارژ تلفن همراه از دیگر اقدامات انجام شده برای خدمات مسافر است.

رئیس فرودگاه طبس با بیان اینکه پرسنل فرودگاه طبس با تحصیلات آکادمیک کاردان، لیسانس و فوق لیسانس میباشند افزود: در این زمینه آموزش پرسنل در زمینه های تخصصی و عمومی، کار با سیلندرهای اطفا حریق به همکاران داده میشود.

وی گفت: شرکت کارکنان عملیات هوانوردی در دوره های تخصصی مربوطه و ارتقا و تبدیل وضعیت کارکنان از جمله اقدامات فرودگاه طبس برای کارکنان خود است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی طبس، تاریخ انتشار: یکشنبه 11 مهر 1395، کدخبر: 32440 ، www.tabasnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین