به کلیپ خوب نگاه کنید. محیط را ملاحظه کنید. صحبت های بیان شده در کلیپ را بشنوید. نوع حرکات،همکاران ایران خودرو را تحلیل کنید و بعد از آن جوابیه این شرکت را بررسی بفرمائید.
پایگاه اطلاعرسانی ایرانخودرو ، ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی درباره روشن نشدن محصول تارا را شیطنت رسانهای خواند و در این باره گفت: روشن کردن خودرو در سالن موسوم به استایل محصولات ایرانخودرو به دلیل بسته بودن فضا، ممنوع بوده و رعایت این موضوع به ویژه در حضور بازدیدکنندگان دارای اهمیت مضاعفی است . در ویدئوی منتشر شده نیز مهندس حاضر در سالن استایل، به دستور مقام ارشد سالن، درحال باز کردن درب صندوق عقب خودروی تارا به منظور نمایش حجم بالای آن بوده و قصد روشن کردن خودرو را نداشته است. در همین حال خودروی دیگری بیرون از سالن استایل برای رانندگی توسط وزیر محترم صمت آماده سازی شده بود.
بر اساس توضیحات، بیان سوال روشن می شه و پاسخ استارت روشن نمی شه، توسط دو تن از همکاران برای چیست؟
اگر ایران خودرو معتقد به شیطنت رسانه ای است، چرا بر اساس دوربین های مستقر در سالن، اقدام به شناسائی فرد یا افراد مبادرت کننده به این شیطنت نمی کند؟
آیا مطالب منتشر شده در خصوص سوخته بودن بخشی از چراغ خطر عقب خودرو هم شایعه است ( اگر شایعه است، چرا ریشه یابی نمی شود؟)
به هر حال موضوع حاضر ، بیان کننده دو بحث ضرورت افزایش تعامل سازنده و مستمر روابط عمومی ایران خودرو با رسانه ها و همچنین استاندارد کردن نوع کلمات بکار رفته در پاسخگویی هاست. ضمن آرزوی موفقیت برای عزیزان مان در این خودروسازی بزرگ کشور، منتظر دریافت و انتشار توضیحات هستیم.
اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال