پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
تولید انبوه نسل جدید پیشرانه TU۵ خودروی تارا با ۹۰ درصد ساخت داخل آغاز شد.
شعار سال: علی‌اکبر تبریزی مدیر سالن موتورسازی شماره سه ایران خودرو گفت: از سال گذشته با تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه طراحی و ساخت پیشرانه جدید در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری با همکاری معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو و مشارکت شرکت ساپکو و ایپکو و زنجیره تامین به تولید رسید.
 
آغاز تولید موتور مخصوص خودرو تارا

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر به صورت هفتگی شش دستگاه پیشرانه TU ۵ پلاس تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: این موتور با ۹۰ درصد ساخت داخل تولید شده است، با توجه به الزامات زیست محیطی مصوب دولت، استاندارد آلایندگی یورو پنج را گذرانده و دوستدار محیط زیست به حساب می‌آید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری گسترش، تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۴۸۰۴، www.gostaresh.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
از کنار خودرو رو به شدت شبیه به مدل های قبلی خودروی خودشون در اوردن البته در مجموع نمره قبولی رو به عنوان مهندس مکانیک بهشون میدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین