پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۱۸۳۷۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: احتمالاً از ماه جدید به‌صورت ماهانه یک وچر (سیستم پرداخت مالی) استفاده از سامانه‌های آموزشی روی موبایل دانشجویان شارژ و سامانه‌هایی که رایگان بود را حذف می‌کنیم.
شعار سال: محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم افتتاحیه سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره رایگان شدن اینترنت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: آن سامانه‌هایی را که دانشگاه آزاد اسلامی به وزارت ارتباطات داده بود، رایگان کردیم.

وی افزود: تصمیم گرفته‌ایم روال را تغییر دهیم و احتمالاً از ماه جدید به‌صورت ماهانه یک وُچر (سیستم پرداخت مالی) استفاده از سامانه‌های آموزشی روی موبایل دانشجویان شارژ و سامانه‌هایی که رایگان بود را حذف می‌کنیم. در واقع دانشجویان شماره موبایل‌های خود را در سامانه ثبت می‌کنند و روی موبایل‌های آنان ماهانه وچر می‌دهیم که به اندازه حجم مصرفشان بتوانند استفاده کنند.

آمادگی همکاری وزارت ارتباطات با دانشگاه آزاد برای دیجیتال‌سازی محتوا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره توسعه فناوری‌های آموزشی وزارت ارتباطات گفت: مهم‌ترین کاری که اپراتور همراه اول کرد، راه‌اندازی سامانه آموزشی «شاد» در آموزش و پرورش بود. همچنین در آموزش عالی به دکتر غلامی، وزیر علوم و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفتیم که آمادگی داریم از راه‌حل‌هایی که برای تولید محتوا، دیجیتال‌سازی محتوا و توسعه سیستم‌های آموزشی است، حمایت مالی و امکاناتی می‌کنیم.
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انا، تاریخ انتشار 2 دی 1399، www.ana.press.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
خيلي هم طرح خوبيه به نظرم به راحتي ميتونيم اين كارو انجام بديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
اتفاقا خيلي خوبه اين طرح ميتونه براي اينترنت دانش اموزان هم اجرايي بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
خداروشکر که بلاخره یه فکر دانشجو ها افتادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
من نميدونم اين ها چرا هر بلايي دارن ميخوان سر دانشجوي بدبخت بيارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین