پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۷۶۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران می‌تواند اسرائیل را به خطر بیندازد، گفت: این امکان برای ایران در تمام دنیا وجود دارد.
شعار سال: فداحسین مالکی با تاکید بر اینکه قطعاً انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید هسته‌ای کشورمان از مسببان آن گرفته خواهد شد، گفت: چگونگی و زمان این انتقام گیری قطعاً وابسته به فرصت‌شناسی خواهد بود.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ اطلاعاتی در کنار همه موضوعات مرتبط با ترور وجود دارد، افزود: اکنون این جنگ اطلاعاتی از سوی اسرائیلی‌ها شروع شده و این گونه هم نیست که دست ما بسته باشد و خیلی از اقدامات نیز از سوی نیرو‌های امنیتی برون‌مرزی ما انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه نفوذ در داخل کشور برخی مشکلات را تشدید کرده است، تصریح کرد: این نفوذ از حوزه دید نیرو‌های امنیتی خارج نیست و قطعاً با این موضوعات حفره‌ها پر خواهد شد و پاسخ قاطعی نیز به دشمنی‌ها داده می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تعلیق تمام فعالیت‌های سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و همچنین حفاظت شدید از منافعشان در کشور‌های مختلف نشان از وحشت آن‌ها دارد، گفت: آن‌ها از ترس اینکه مبادا مورد حملات ایران قرار بگیرند چنین حفاظت‌هایی را لحاظ کرده‌اند.

مالکی با تاکید بر اینکه ظرفیت انتقام‌گیری برای ایران وجود دارد تا در هر نقطه از جهان منافع اسرائیل را به خطر بیندازد، افزود: قطعا هیچ‌گاه نگرانی در مورد گرفتن انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری‌زاده وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۵۰۴۸۶، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
بعید میدونم ایران این قدرت رو داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
خود اسرائیلی ها هم این نکته رو میدونن و اصلا در این زمینه نیاز به توجیه ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
ایران هرچی زودتر باید درس فراموش نشدنی به اسراییل بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
ایران باید اسرائیل رو از صحنه روزگار محو کنه وگرنه مشکلاتمون زیاد میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
مردم ایران اگر پشت نظامشون نبودن هیچ وقت ایران نمیتونست به این وضوح اسرائیل لعنتی رو تهدید کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین