پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
طراحی و پیاده‌سازی یک نمونه آزمایشگاهی سامانه هوشمند تشخیص‌دهنده ترافیک رمز شده در دستور کار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.
شعار سال: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیاده سازی نمونه آزمایشگاهی سامانه هوشمند تشخیص‌دهنده ترافیک رمز شده را به فراخوان گذاشت.

این پژوهشگاه اعلام کرد که در ۱۰ سال اخیر، با هدف توسعه دانش و فناوری بومی و ارتقا توانمندی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به منظور توسعه سامانه‌های هوشمند، اقدام به اجرای پروژه‌های پژوهشی متعدد در زمینه صیانت فرهنگی- اجتماعی با بهره گیری از سامانه‌های هوشمند کرده است.

اکنون با توجه به تجربیاتی که در حوزه ترافیک رمز در طول اجرای پروژه‌های پژوهشی بدست آمده و نیز با توجه به اهمیت شناسایی ترافیک رمز در سامانه‌های هوشمند و لزوم بهره‌گیری از محصولات تشخیص دهنده ترافیک رمز شده، بنا بر این است که یک نمونه آزمایشگاهی سامانه هوشمند تشخیص دهنده ترافیک رمز شده طراحی، پیاده‌سازی و سپس ارزیابی شود.

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمامی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان که در حوزه تشخیص ترافیک رمز شده، فعالیت‌های منجر به توسعه فناوری بومی و یا تولید محصول بومی انجام داده اند، دعوت کرده تا اطلاعات مربوط به سوابق فعالیت‌های خود و کلیاتی در خصوص فناوری یا محصول خود را به این پژوهشگاه اعلام کنند.

هدف از این فراخوان، شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌هایی است که توسعه‌دهنده فناوری بومی یا تولیدکننده محصولات بومی در حوزه تشخیص ترافیک رمز شده است تا از توانمندی و قابلیت‌های آن‌ها در این حوزه بهره برداری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایستنا، تاریخ انتشار ۱۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۹۸۹۳، www.ictna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
در هر زمینه ای عزم لازم رو کردیم به راحتی تونستیم عبور کنیم از مشکلات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین