پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۰۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
محمدجواد آذری جهرمی جواب نسبتا خوبی به انتقاد یک شهروند در خصوص گناهان ناشی از فعالیت مردم در فضای مجازی داده است. از این بگذریم، خدمت ایشان باید عرض شود که حاجی، ما شما را برای بی توجهی به شکایات مکررمان از شرکت مخابرات و مخابرات مرکز شهید مدنی (خ کبکانیان تهران)، حلال نمی‌کنیم. خود دانی، اگه دلت خواست همون جواب این بنده خدا رو به دیگران هم می‌تونی بدی!

شعار سال: یکی از منتقدان پر و پا قرص همیشگی، پیام داده بود: آقای جهرمی! ما شما را شریک هر گناهی می‌دانیم که در فضای مجازی صورت می‌گیرد. به فکر پاسخگویی در قیامت باشید!

پاسخ دادم؛پروردگار است که حساب ثواب و گناه را دارد، که او در جایگاه عدل نشسته است.اما جنابعالی اگر مشغول حساب گناهان بنده‌اید لطفا ثواب صله ارحام مجازی، ثواب برگزاری کلاس‌های آنلاین مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها؛ ثواب خدمات سلامت عمومی از راه دور برای مردم؛ ثواب برگزاری مراسم‌های مجازی مذهبی در ایام شهادت و ولادت ائمه اطهار، اعیاد مذهبی و ایام فاطمیه، ثواب برقراری عدالت در ارتباطات و توسعه روستایی و مهمتر از همه ثواب ایجاد بستر کسب‌وکار حلال برای مردم، به ویژه جوانان، در فضای مجازی را هم به حساب ما بگذارید! حالا کفه ترازوی تان را نگاه کنید.

البته یقین داشته باشید برای دفع آفت، کم نمی‌گذاریم، فقط در یک موردش بساط بخت‌آزمایی‌ها و ستاره‌مربع‌ها و قمار چند هزار میلیاردی رو به هم زدیم. حالا اینکه این را به حساب کدام می‌گذارید با شما.

ضمنا به فرض صحت استدلال تان، آیا در فضای حقیقی هم معتقد به این مبحث هستید؟ گناهان بسیار زیادتری هر روز در فضای حقیقی هم به وقوع می‌پیوندد، آن‌جا به کدام حساب می‌زنید؟این بنده امیدش به رحمت خداوند بزرگ است؛ نه قضاوت بنده دیگرش!


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی خبرگزاری برنا

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
موضوع مخابرات شهید مدنی چیه؟ چرا وزیر همراهی نمیکنه در اون مورد؟
ناشناس
Netherlands
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
برای منم عجیبه که این قضیه مخابرات که شعار سال میگه چی بوده
ناشناس
Netherlands
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
اذری جهرمی خیلی داره موردی عمل میکنه و با هرکسی حال کنه بهش حال میده این رفتارش خیلی بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین