پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۴۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
استاندار مرکزی می‌گوید «وزارتخانه‌های نفت و نیرو فشار می‌آورند تا مصرف روزانه مازوت در نیروگاه شازند به ۷ میلیون لیتر برسد اما اجازه مصرف بیشتر سوخت مازوت را نداده‌ایم». آقازاده توضیح داده «البته مشکل در تأمین سوخت نیروگاه وجود دارد. در شرایط کنونی برخی نیروگاه‌های سوخت دریافت نمی‌کنند یا مانند نیروگاه شازند اجازه مصرف بیشتر مازوت به آنها داده نمی‌شود، پس میزان فعالیت آنها و تولید برق کاهش یافته است».
شعار سال: استاندار مرکزی می‌گوید «وزارتخانه‌های نفت و نیرو فشار می‌آورند تا مصرف روزانه مازوت در نیروگاه شازند به ۷ میلیون لیتر برسد، اما اجازه مصرف بیشتر سوخت مازوت را نداده‌ایم». آقازاده توضیح داده «البته مشکل در تأمین سوخت نیروگاه وجود دارد. در شرایط کنونی برخی نیروگاه‌های سوخت دریافت نمی‌کنند یا مانند نیروگاه شازند اجازه مصرف بیشتر مازوت به آن‌ها داده نمی‌شود، پس میزان فعالیت آن‌ها و تولید برق کاهش یافته است».

وی اعلام کرده که خاموشی‌ها ادامه‌دار خواهد بود؛ «به نظر می‌رسد که تا یک ماه آینده خاموشی داشته باشیم، اما باید برنامه‌ریزی شود و با اطلاع قبلی صورت گیرد».

مصرف مازوت در نیروگاه‌ها و تاثیر آن بر آلودگی هوای شهر‌های مختلف، در ابتدا از اساس تکذیب می‌شد؛ پس از مدتی عیسی کلانتری، رییس سازمان حفاظت از محیط‌زیست، نه تنها مصرف آن‌را تایید کرد، که گفت مردم باید از بین مصرف مازوت در نیروگاه‌ها و خاموشی‌ها یکی را انتخاب کنند. در حال حاضر هم سوزاندن مازوت ادامه دارد و هم با قطعی برق در نقاط مختلف کشور مواجه‌ایم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری میدان، تاریخ انتشار: 25 دی 1399، کد خبر: 4956563،  www.meidaan.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
وزیر نیرو رو از وقتی وزیر شد تا الان من تو هیچ رسانه ای ندیدم همین نشون میده ایشون کم کاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
وزارت نفت در ایران مدت هاست که مشکلات زیادی رو داره برای تحریم ها تحمل میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
وزارت نفت در زمینه تهیه وسایل مکانیکی خودش به شدت مهجور شده و نیاز به کمک داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین