پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۷۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
استاندار هرمزگان گفت: در پی زلزله ۵.۵ ریشتری در بندرلنگه و قشم به ۸۰ واحد روستایی خسارت‌های جزئی وارد شد.
شعار سال: فریدون همتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه زمین لرزه ۵.۵ ریشتری در عمق ۱۹ کیلومتری زمین و در دریا رخ داده است، بیان داشت: یک مصدوم در سایه خوش بندرلنگه به صورت سرپایی درمان شده و علت مصدومیت ترس از زلزله و به دلیل قصد فرار از منزل رخ داده است.

وی اظهار کرد: ترک خوردگی و ریزش برخی از منازل مسکونی در دژگان، سایه خوش،  دوآب، برکه سفلین در بندرلنگه و باسعیدو در قشم رخ داده که تاکنون خسارت به حدود ۸۰ واحد روستایی با ۲۰ تا ۸۰ درصد خرابی و تعمیرات گزارش شده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: خسارت به بخشی از شبکه برق سایه خوش بندرلنگه وارد شده که با پیگیری صورت گرفته، نیرو‌های فنی و بهره برداری به منطقه اعزام شدند و مشکل با پیگیری جدی همکاران مرتفع شد.

همتی بیان کرد: قطعی آب در حدود ۱۰ روستا در منطقه دژگان به دلیل ریزش چاه‌های آب شیرین کن دژگان، رخ داده بود که با پیگیری مدیریت بحران استان، نیرو‌های فنی و بهره‌برداری به منطقه اعزام و مقرر شد تمهیدات لازم جهت آب رسانی سیار صورت گیرد.

وی ادامه داد: به محض این اتفاق دستورات لازم به فرماندار بندرلنگه صادر شد تا با هماهنگی مدیر کل مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله زده حضور داشته باشند و از شب گذشته تاکنون پیگیر‌ی و رصد وضعیت در حال انجام است.

استاندار هرمزگان افزود: در پی این حادثه طبیعی، جلسه ستاد بحران بندرلنگه تشکیل و اقدامات لازم از شب گذشته در حال انجام است.

وی بیان کرد: نتایج کامل میزان خسارات پس از بازدید میدانی مجدد دستگاه‌های مربوطه و ارائه گزارشات کتبی ارائه خواهد شد.

همتی یادآور شد: شب گذشته ستاد استانی نیز با فوریت تشکیل و هماهنگی‌های لازم با اعضا و فرمانداران قشم، بندرعباس. بندرلنگه، خمیر، مدیر عامل هلال احمر، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان انجام شد.

دو پس لرزه ۲.۹ و ۳.۸ ریشتر هم تاکنون در روستا‌های سایه خوش،  کلاتو و دژگان بندرلنگه رخ داد و اسکان اضطراری توسط جمعیت هلال احمر و با هماهنگی مدیریت بحران استان و فرمانداری بندرلنگه انجام شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹، کدخبر: ۵۱۲۳۰۱۰، mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
الان همین زلزله اگر تو تهران اومده بود واقعا به شدت خبرگزاری ها بیتر رسیدگی میکردن ما هرمزگانی ها تنها هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
قبول کنیم که در رعایت حال مردم واقعا کم گذاشتیم خصوصا مردمی که در جنوب ایران دارن زندگی میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین