پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۳۲۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در واکنش به اعتراضات دانشجویان درباره‌ی مشکلات امتحانات آنلاین می‌گوید با دانشجو‌ها مدارا خواهیم کرد و در این‌باره به اساتید نامه زده‌ایم تا از آن‌ها به یک شکلی امتحان بگیرند.
شعار سال: بر اساس گفته‌ی دانشجویان این دانشگاه در این ترم فرجه‌ای برای دانشجویان در نظر گرفته نشده است و کلاس‌های اساتید تا دو روز قبل از شروع امتحانات ادامه داشته؛ از طرفی مشکلاتی در سامانه‎ی آموزشی دانشگاه‌ها و همچنین قطعی برق در تهران بسیاری از آن‌ها حتی نتوانستند در امتحانات شرکت کنند.

سیاوش خرسندی -معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر- درباره‌ی اعتراض دانشجویان این دانشگاه به نحوه‌ی برگزاری امتحانات پایان‌ترم آن‌ها گفت: امتحانات این نیم‌سال بین دی و بهمن‌ماه پخش شده است، قرار بود در ابتدا حضوری برگزار شود و بعد تغییر کرد؛ به همین دلیل فشردگی امتحان‌ها را کم کردیم، اما دیگر فرجه‌ای به آن‌ها داده نشد. اما دانشجو‌ها زمان خوبی از زمان پایان کلاس‌ها تا شروع امتحان‌ها دارند. البته شکایت دانشجویان را به معاون آمورشی منتقل کرده‌ایم.

او ادامه داد: از ابتدای ترم این برنامه امتحانی را به دانشجویان اعلام کردند و الان که نزدیک پایان ترم است، دوستان اعتراض می‌کنند. وقتی از قبل برنامه‌ریزی شده، نمی‌توان تغییری ایجاد کرد. مثلا یک نفر ممکن است بلیط سفر گرفته باشد. مگر شرایط اضطراری باشد تا یک امتحان جا به جا شود. برای این ترم دیگر نمی‌توان کاری کرد، اما صحبت کردیم تا در ترم‌های آینده این مسائل را در نظر بگیرند.

او درباره‌ی مشکلات سامانه‌ی مجازی برای برگزاری امتحانات توضیح داد: با وجود تقویت زیرساختی امتحانات، از نظر نرم‌افرازی کمی مشکل داریم و در امتحانات خللی ایجاد شد، سعی کردیم آن را اصلاح کنیم؛ چون این سامانه‌ها بومی بودند و وقتی توسعه پیدا کردند، برای تست اولیه قاعدتا مشکلاتی وجود دارد، البته با کسانی که به خاطر مشکل نرم‌افزاری در امتحان آن‌ها مشکلی ایجاد شده مدارا می‌کنیم. به اساتید توصیه شده است که اگر می‌توانند امتحان مجدد بگیرند یا امتحان شفاهی برگزار کنند. چون دیگر نمی‌توان امتحان مجدد رسمی برگزار کرد، این مسائل را بر عهده‌ی اساتید گذاشته‌ایم و اساتید باید قطعی برق و اینترنت را درنظر بگیرند و درک کنند که دانشجویان مقصر نیستند و نامه هم به آن‌ها ارسال شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انصاف نیوز، تاریخ انتشار: ۳۰ دی۱۳۹۹، کدخبر: ensafnews.com، ۲۷۸۴۲۶
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین