پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۲۳۲۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
معاون فناوری و تحقیقات وزارت بهداشت از پیوستن دانشگاه علوم پزشکی قم به جمع دانشگاه‌های تیپ دو کشور خبر داد.
شعار سال: دکتر فرید نجفی، معاون فناوری و تحقیقات وزارت بهداشت، در مراسم قدردانی از پژوهشگران برتر حوزه فناوری و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: با توجه به فعالیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی قم و کسب دو رتبه اول و سومی در حوزه فناوری در بین دانشگاه‌های تیپ ۳ کشور این دانشگاه از سال آینده در جمع دانشگاه‌های تیپ دو کشور قرار می‌گیرد.

دکتر نجفی از افزایش اعتبارات برای تحقیق و پژوهش در حوزه فناوری با همکاری رئیس علوم پزشکی استان قم خبر داد و گفت: در جلسه امروز مقرر شد بیش از یک درصد درآمد‌هایی که تکلیف قانونی دانشگاه‌ها برای حوزه تحقیقات و فناوری است در این استان افزایش پیدا کند و وزارت بهداشت هم در سال آتی سهم اعتبارات استان قم را افزایش خواهد داد.

در ادامه این جلسه رئیس علوم پزشکی استان قم با اشاره به وضعیت آبی استان در مقابل کرونا افزود: با توجه به گذراندن دو پیک بالای کرونا در سطح استان دانشگاه علوم پزشکی در حوزه فناوری و تحقیق و پژوهش فعالیت‌های چشمگیری از جمله ارائه ۱۰۰ تحقیق در حوزه مقابله با کرونا ارائه داده است.

دکتر قدیر گفت: نهادینه شدن نگاه پژوهش محور از سرمایه‌گذاری‌هایی است که در آینده در حوزه سلامت مردم نتیجه خواهد داد.

در پایان این جلسه از پژوهشگران در حوزه‌های فناوری و پژوهش، دانشجوی فناور و دانشجوی پژوهشگر، مقاله و کتاب برگزیده با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 30 دی 1399، کد خبر: 4959563،  www.irirbnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین