پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به استقلال فدراسیون‌ها گفت: بمیزان ودجه هر فدراسیون بر اساس عملکرد آن نهاد، اختصاص می‌یابد.
شعار سال: مهدی علی نژاد گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، سال ۹۹ سالی پر فراز و نشیب برای تمام کشوربه ویژه ورزش کشور بود که با همفکری و تعامل با ستاد مقابله با ویروس کرونا، کاملا علمی و تخصصی با سرعت درباره چگونگی برگزاری لیگ‌ها و برپایی اردو‌های ملی تصمیم گیری و فعالیت‌ها از سر گرفته شد.

علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مجامع انتخاباتی وعمومی اشاره کرد و گفت: امسال علیرغم وجود شیوع ویروس کووید۱۹ در کشور توانستیم مجامع عمومی ۵۱ فدراسیون را به صورت وبینار برگزار کردیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین درخصوص تک امضا شدن احکام مسابقات و دوره‌های آموزشی تصریح کرد: با موافقت دکتر سلطانی‌فر احکام مسابقات و دوره‌های آموزشی که پیش از این به صورت دو امضا بود به تک امضائی تبدیل شد و پس از این تنها رییس فدراسیون این احکام را امضا خواهد کرد.

او هدف از تک امضا شدن احکام و دوره‌های اموزشی را احترام به هویت مستقل فدراسیون‌ها اعلام کرد و یاداور شد: این موضوع نشان دهنده اطمینانی است که مجموعه وزارت ورزش به فدراسیون‌ها دارد.

علی نژاد این نکته را متذکر شد که روسای فدراسیون‌ها برای همه احکام کد رهگیری پیش ّبینی کنند تا در آینده در این خصوص مشکلی جدید ایجاد نشود.

وی درباره بودجه بندی سال ۹۹ نیز گفت: امسال یک طرح جدید برای بودجه بندی فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم که در این خصوص چهار معاونت و یازده اداره کل دخیل بودند. عملکرد فدراسیون‌ها ارزیابی شد و بودجه آن‌ها براساس نمره‌ای که گرفتند تعلق گرفت.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: این مسیر را در سال ۱۴۰۰ هم ادامه می‌دهیم به همین خاطر روسای فدراسیون‌ها برای گزارش دهی باید دقت نظر داشته باشند که حقی ضایع نشود.

وی گفت: موضوعی که برای توسعه همه رشته‌های ورزشی اهمیت زیادی دارد و برای ورود بخش خصوصی نیازمند آن هستیم این است که فدراسیون‌ها باید شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه را حتما باید کمیسیون ماده ۵ بگیرند. اگر این کار نشود در استان‌ها مجوز لازم داده نمی‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از برنا، تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۱۲۳۸۴۹، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین