پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۲۳۶۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
ورای بحث چپ و راست، وقتی با مدیرانی مواجه هستیم که حتی نمی‌دانستند بازار بورس چند تابلو دارد؟ فرق پی به‌ای با‌ای پی اس چیست؟ چند شرکت در بورس حضور دارند و ..، بعد از فواید بورس در اقتصاد حرف می‌زنند، باید ترسید. باید برای آینده کشور، بورس و مردم ترسید. چگونه به آقایان بگوئیم که بورس، یکی از تخصصی‌ترین و حساس‌ترین بازار‌های اقتصادی است و نباید با آن شوخی کرد؟

شعار سال:

پول مردم چگونه در بورس به تاراج رفت؟

شاخص کل بورس پس از یک ریزش تاریخی در معاملات چند روز اخیر به محدوده یک میلیون صد هزار واحدی رسیده است به گونه‌ای که در برخی از نمادها سرمایه سهامداران بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است

علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور اقتصادی رهبری (شامگاه ۱۶ اردیبهشت، شاخص کل حدود ۱ میلیون واحد): ذکر مصیب خوان‌ها در بورس باید کنار بروند، زیرا ایام شادی مردم است به مردم توصیه می‌کنیم، به تدریج سرمایه زندگی را وارد بورس کنند.

‏رئیسِ جمهوری اسلامی ایران دکتر حسن روحانی (۱۹ مرداد، شاخص کل ۲,۱۰۰,۰۰۰ واحد): مردم همه چیز را به بورس بسپارند

صدا و سیما (۳۱ مرداد ۹۹ اخبار ساعت ۲۱، شاخص کل بیش از ۱,۷۰۰,۰۰۰ واحد): با حمایت دولت از فردا هیچ صف فروشی در بورس نخواهیم داشت

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس انقلابی جمهوری اسلامی با تاکید در صیانت سرمایه مردم در بورس (۲۳ شهریور شاخص کل حدود ۱,۵۸۰,۰۰۰ واحد): اولین جلسه با حضور من، روسای کمیسیون‌های مربوطه و مسئولان مرتبط از جمله رییس کل بانک مرکزی برگزار خواهد شد و به زودی شاهد تحول در حوزه بورس خواهیم بود.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد دولت جمهوری اسلامی ایران (۷ آبان ۹۹، شاخص کل حدود ۱,۳۰۰,۰۰۰ واحد): سهامداران در این شرایط سهام خود ارزان نفروشند و عجله نکنند.

همچنین وزیر اقتصاد (۱۰ دی شاخص کل حدود ۱,۳۸۰,۰۰۰ واحد): اگر وضعیت بورس را در یک ماه اخیر دنبال کرده باشید، می‌بینید که در ریل مناسبی قرار گرفته است زیرا نهادسازی‌های خوبی در این بازار صورت گرفته است و تقریبا همه ناشرین بازار بازارگردان دارند.

سید ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا جمهوری اسلامی ایران دستور برخورد با تخلفات بورس را صادر کرد (بیش از سه ماه قبل ۷ آبان، شاخص کل حدود ۱,۳۰۰,۰۰۰ واحد)

تعداد بازدید : 12

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین