پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مشاور فرماندار تهران گفت: اخذ برگ سوء پیشینه اولین مدرک ضروری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

شعار سال: ایمان قربانی، مشاور فرماندار تهران و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران گفت: پیرو تأکیدات وزیر کشور، و فرماندار تهران ارائه مدرک عدم سو پیشینه به عنوان اولین مدرک برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری و لازم است.

وی افزود: با توجه به اینکه تا زمان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی حدود ۴۵ روز دیگر زمان باقی است، متقاضیان و واجدین شرایط می‌بایست برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حتماً نسبت به اخذ برگ سو پیشینه اقدام و به منظور ثبت نام آن را ارائه نمایند.

گفتنی است ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۲۰/اسفندماه/۱۳۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه تاریخ ۲۶/اسفندماه/۱۳۹۹ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۲۹۹۴۲، www.mehrnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین