پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
​معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران درباره برکناری شهردار رباط کریم و حواشی آن گفت: مصوبه شورای اسلامی شهر رباط‌کریم مبنی بر برکناری شهردار این شهر، فاقد وجاهت قانونی است و قابلیت اجرایی ندارد.
شعار سال: عبدالرضا چراغعلی طی نامه‌ای خطاب به فرماندار رباط کریم نسبت به نامه شورای اسلامی این شهر مبنی بر برکناری شهردار، اعلام موضع و آن را فاقد اعتبار قانونی اعلام کرد.

وی در این نامه اعلام کرده است: "به استناد ماده ۹۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران اصلاحی سال ۱۳۹۶، تمامی مصوبات شورا‌های اسلامی شهر باید به هیات تطبیق ارسال شود. در حال حاضر برای مصوبه شورای اسلامی شهر رباط کریم نیز در خصوص برکناری شهردار این شهر، باید طبق تشریفات قانونی و بر اساس اعلام نظر هیات تطبیق اقدام شود."

وی در ادامه نامه تاکید کرده است: "نظر به اینکه شهردار رباط کریم در تاریخ ۱۵ آذر امسال اقدام به ارسال لایحه به شورای اسلامی شهر به منظور تمدید اجاره نامه محل سکونت کرده و تاکنون شورای اسلامی نسبت به این موضوع اتخاذ تصمیم نکرده است، بر همین اساس نسبیت و تقصیری متوجه شهردار نیست. "

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۰۲۸۵۳۸، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین