پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۷۱۸
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
برخی از منابع، از بازداشت محمد قاسم مکارم بازرس ویژه رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی خبر دادند. همچنین از چند وقت پیش شاهد ارایه گزارشاتی از حاشیه‌های ایجاد شده توسط نامبرده در وزارت راه و شهرسازی در برخی از رسانه ها بوده ایم. محمدقاسم مکارم دانشجوی دکتری علوم سیاسی و مشاور وزیر بوده که در ۹ اسفند ۱۴۰۰ به سمت بازرس ویژه وزیر منصوب گردیده است. برخی از منابع بیان داشته اند که ایشان نوه پسری آیت الله مکارم شیرازی و همشهری رستم قاسمی (لامرد فارس) می‌باشند.اردشیر مطهری نماینده گرمسار هم در توئیتی کنایه آمیز ضمن تائید خبر دستگیری قاسم مکارم در زمان اخذ رشوه یورویی، نام پنج نفر دیگر را هم ذکر می کند. تائید صحت این خبر و ادعا‌های مطرح در آن فعلا توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال مقدور نیست.

شعار سال: برخی از منابع از بازداشت محمد قاسم مکارم بازرس ویژه رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی خبر دادند. سایت دیده بان ایران چندی پیش طی گزارشی از نقش او در وزارت راه و اقدامات تعجب برانگیزی که صورت می دهد پرده برداری کرده بود.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی در توئیتی کنایه آمیز و حاشیه دار، نوشته است که:
شنیدید میگن مشاور عالی و بازرس ویژه ‎رستم قاسمی بازداشت شد؟! ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مکارم شیرازی را دقیقا سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود، دستگیر کرده اند. از آن روز هم رستم قاسمی کمردرد گرفته، بستری شده. حالا کجا بستری شده نمی‌دونم. رستم خان، شفاف سازی کن لطفا! از آقازاده چه خبر؟ از جعفری و درویش زاده چه خبر؟ از تربتی و یوسف پورآذر درخصوص زمین‌های پردیس بومهن چه خبر؟

ادعای بازداشت بازرس ویژه رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی

این در حالی است که بدلیل محدودیت اطلاعات دریافتی، امکان راست آزمایی از منابع گوناگون وجود نداشته و نمی توان صحت اطلاعات دریافتی را با اطمینان تائید نمود و صرفا در حد گمانه زنی ها بسنده شده است. 

عباس عبدی در واکنش به خبر دستگیری قاسم مکارم در توئیتی بیان نموده است که ، این درست نیست که خانمی را به اتهام عادی و آشکار به تلویزیون آورد، ولی درباره این شخص سکوت کرد.

ادعای بازداشت بازرس ویژه رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی

تعداد بازدید : 12
 
واکنش دفتر آیت الله مکارم به بازداشت مشاور وزیر راه:
دفتر آیت الله مکارم شیرازی در اطلاعیه ای عنوان داشته ، چند روزی است انتشار خبر برخورد با مشاور یکی از وزرا موجب پخش شایعات و بهانه ای برای دروغ پراکنی دشمنان در میان مردم شریف و متدین گردیده است. شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست بلکه از منسوبین برادر مکرّم ایشان می باشد. وی هیچ گونه ارتباط کاری با این بیت و دفتر نداشته و ندارد و هیچ گاه از جانب این مجموعه مورد حمایت یا سفارشی قرار نگرفته است.

توضیحات وزیر اطلاعات درباره پرونده قاسم مکارم و موارد متشابه :
وزیر اطلاعات مدعی است که پرونده مکارم از منسوبان وزیر راه در دستگاه قضائی در حال پیگیری است. مشابه این پرونده، موردی در دولت وجود ندارد.
تعداد بازدید : 5
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: 138105، www.didbaniran.ir / سایر منابع 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
0
یک چیز می گم و شما هم نشنیده بگیرید. همه چیز این خانواده رو می گیرن
راستگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
0
قاسم مکارم شیرازی است
نوه برادر آیت‌الله مکارم می باشد
در شناسنامه ایشان پسوند شیرازی وجود ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
0
خودشون با خودشون کنار میان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
دمتون گرم. از همه زودتر زدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
مگه قرار بود که وزیر رو هم دستگیر کنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
چه خبرتونه آخه . چه خبرتونه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
اردشیر مطهری چه اختلافی با رستم قاسمی داره که این طر توئیت زده
حمیدشون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
0
0
افشا و بازداشت بازرس ویژه وزیر راه به‌علت برخی اتهامات مالی و ارتشا برای نخستین‌بار نقش ویژه دفتر بازرسی رئیس‌جمهور در پیشگیری از مفاسد اقتصادی در قوه مجریه را آشکار کرد؛ ضابط قضایی نیز در این پرونده وزارت اطلاعات بود. در اتفاقی کم‌سابقه نظارت بر مفاسد از درون خود دولت آغاز شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین