پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
فرماندار شیراز گفت: اعضای شورای شهر صدرا به طور تک نفره از حضور در شورای شهر صدرا استعفا دادند و این موضوع مورد پذیرش شورای مرکزی قرار گرفت.

شعار سال : محمدرضا امیری بیان کرد: اعضای شورای شهر صدرا نمی‌توانستند به صورت دست جمعی استعفا کنند از این رو باید تک تک اعضای شورای شهر اولاً نسبت به استعفا اقدام می‌کردند.

وی افزود: پس از پذیرش استعفای اعضای شورای شهر و با توجه به اینکه اعضای موجود به حد نصاب نرسیده‌اند از این رو می‌توان گفت که شورای شهر صدرا منحل شده است.

امیری تاکید کرد: پس از انحلال شورا، استاندار فارس عالی‌ترین مقام در این شهر به حساب آمده و به عنوان نماینده مردم تصمیمات مهم را انجام می‌دهد.

او در خصوص این پرسش که آیا شهردار صدرا پس از این تصمیم تغییر خواهد کرد نیز بیان کرد: با توجه به اختیارات قانونی که در اختیار استاندار فارس در خصوص مدیریت شهر صدرا است اگر استاندار بر حسب قانون الزامی در تغییر شهردار صدرا دید می‌تواند نسبت به تغییر شهردار شهر صدرا اقدام کند.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 5 بهمن 99 ، کد خبر :5129835 ،  mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین