پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
خانواده شهید علی آقاعبداللهی پس از تماشای نمایش «سینا سینا عباس» در محوطه تئاتر شهر گلایه هایی داشتند.

شعارسال: پدر این شهید جاوید الاثر مدافع حرم پس از تماشای نمایش «سینا، سینا، عباس» ضمن تمجید از عوامل این نمایش گفت: برای اینکه از مدافعان حرم یاد شود بهتر است اینگونه نمایشها دائمی و در سراسر کشور اجرا شوند.

او در رابطه به این نمایش بیان کرد: نمایش «سینا سینا عباس» اثری بسیار خوب بود. مخصوصاً در موقعیتی که شاید بحث مدافعان حرم زیاد در بین مردم رایج نباشد، از اجرای این نمایش واقعاً تحت تاثیر قرار گرفتیم.

این پدر شهید تصریح کرد: همانگونه که رزمنده از طریق بی‌سیم با پسر خود صحبت می‌کرد، بعضی از مسائل هست که مردم از آن اطلاعی ندارند و نظرشان این است که چرا باید از کشور دیگر دفاع کنیم، در صورتی که همیشه می‌گوییم اگر در زمان عاشورا بودیم امام حسین(ع) و ائمه تنها نمی‌ماندند. ما باید اکنون ثابت کنیم که هستیم و از اسلام، ائمه و کشور خود دفاع کنیم.

وی در رابطه با بخشی از نمایش اظهار کرد: قسمتی از نمایش که داعشی‌ها با رجزخوانی سرباز مدافع حرم فرار می‌کنند و زمانی که رزمنده با پسر خود از طریق بی‌سیم صحبت می‌کند قسمت دلنشین نمایش بود.

پدر شهید افزود: ان شاءالله اینگونه نمایشها در سراسر کشور اجرا شود، و مردم ما نیز شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را از یاد نبرند و همگی برای محافظت از دین اسلام و قرآن و کشور به پا خیزند و علیه هجوم دشمنها بایستند. مردم نباید شهدای مدافع حرم را فراموش کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22مهر1395، کدخبر: 1211085: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین