پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه مدیران در شرایط سخت باید توانایی خود را برای مدیریت نشان دهند، افزود: باید صادقانه برای حل مشکلات مردم قدم برداریم و درب اتاق های‌مان برای شنیدن مشکلات و دغدغه های مردم باز باشد.
شعار سال: کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان، در بازدید از صومعه‌سرا با اشاره به ظرفیت این شهرستان به دلیل واقع شدن در جنوب تالاب انزلی، اظهار داشت: در صومعه سرا روستاهای زیادی در اطراف تالاب وجود دارد که هرکدام از آنها می‌تواند یک پایگاه برای جذب گردشگر باشد.

وی افزود: با توجه به بکر بودن منطقه اگر یک برنامه ریزی خوب در این زمینه داشته باشیم، می توانیم شاهد شکوفایی اقتصادی خوبی در این منطقه باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی، ۶ میلیارد تومان برای احیای تالاب انزلی و ۱۲ میلیارد تومان برای مبارزه با سنبل آبی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه صومعه سرا در طول ۴ دهه گذشته معمولاً نمایندگان بسیار خوبی داشته است، افزود: کسانی که صومعه سرای پیش از انقلاب را به یاد دارند می دانند به رغم همه مسائل و مشکلاتی که در کشور بوده، این شهرستان پس از انقلاب اسلامی،سرعت توسعه بیشتری نسبت به سایر شهرستان ها داشته که بخشی از آن مرهون زحمات نمایندگان و مدیران اجرایی این شهرستان است.

محمدی با بیان اینکه شرایطی که کشور ما در آن قرار گرفته است، در دو قرن اخیر بی سابقه بوده است، گفت: هرگز ایران به این شکل مورد تخاصم و تهاجم دشمنان نبوده است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای خارجی با ادعای حقوق بشری گوش فلک را کَر کرده‌اند اما اجازه نمی‌دهند ایران به راحتی واکسن و یا دارو تهیه کند، گفت: می گویند دارو تحریم نیست اما سیستم های بانکی را قفل می کنند تا عملاً، کشور قادر به تهیه دارو برای بیماران نباشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه مدیران در شرایط سخت باید توانایی خود را برای مدیریت نشان دهند، افزود: باید صادقانه برای حل مشکلات مردم قدم برداریم و درب اتاق هایمان برای شنیدن مشکلات و دغدغه های مردم باز باشد.

محمدی با تاکید بر لزوم ارائه برنامه‌های پیشنهادی شهرستان برای سال ۱۴۰۰ ، گفت: برنامه‌های پیشنهادی باید ادامه برنامه ها و طرح های گذشته بوده و منقطع نباشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1399، کد خبر: 1030222،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین