پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۶۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
رئیس شورای شهر قزوین گفت: براساس تصمیم شورای حفظ حقوق بیت المال، پروژه ستاره پونک قزوین برای پرداخت بدهی‌های شهرداری، پس از ارزیابی کارشناسان و با تصویب شورای شهر واگذار خواهد شد.
شعار سال: رئیس شورای شهر قزوین گفت: براساس تصمیم شورای حفظ حقوق بیت المال، پروژه ستاره پونک قزوین برای پرداخت بدهی‌های شهرداری، پس از ارزیابی کارشناسان و با تصویب شورای شهر واگذار خواهد شد.

حکمت اله داودی اظهار کرد: براساس تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال، کارشناسانی از شهرداری قزوین، دادگستری و بانک شهر، پروژه ستاره پونک را کارشناسی و قیمت گذاری خواهند کرد و سپس با تصمیم و تصویب شورای شهر قزوین پروژه به بانک شهر واگذار می‌شود.

رئیس شورای شهر قزوین در خصوص لایحه ساماندهی حاشیه کانال آبرسانی شمال شهر نیز گفت: با فاز اول این طرح که به طول ۱۴۰۰ متر و حدفاصل بلوار شهد چگینی تا بلوار شهید بابایی و به اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، موافقت می‌شود و در صورت موفقیت فاز‌های بعدی اجرایی می‌شود.

داودی ضمن تبریک ایام دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر، تجسّم اراده، عظمت و عزّت ایران و ایرانی است و در این دهه، به دست ملّت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران پایه‌گذاری شد و دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع کرد.

وی یادآور شد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تکیه بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردم ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 13 بهمن 1399، کدخبر: 1032497، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
شهرداري قزوين هم داره كم كم در زمينه صنعتي شدن كمك هاي بزرگي به استان ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین